Sindra Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Heisann folks! Har akkuratt kjøpt meg en ny bærbar data, acer aspire 5920G, og har i den annledning kjørt en 3dmark06 runde, men ble meget skuffet over poengscoren iforhold til hva jeg hadde forventet... Før oppdaterte drivere; 2550 Etter å ha innstallert betadriverene som annbefales til spillet "Bioshock"; 2750 Jeg har brukt en del tid på å lese om diverse bærbare før jeg tilslutt bestemte meg for denne pga. ytelsen for pengene. Den skal i teorien klare rundt 3500 poeng på 3dmark06, så dermed skuffelsen. Jeg la også merke til at cpu scoreen var lavere enn min gamle C2D 1.83 Ghz, noe jeg finner ekstremt rart... Link tiltest av maskinen! Noen som har peiling på hvor problemet kan ligge? Dataen er btw jævlig treig, har vært det helt siden første oppstart (hater Vista for øyeblikket! )! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De på HW.no har vel brukt XP til å teste, mens d har Vista. Med Vista så vil du ikke få like høy poengscore som i XP. Jeg ville tippet at du fikk en ca 3000 poeng i Vista, men 2750 er jo ikke noe urealistisk. (dog kanskje litt lite) At det skal lagge i Vista med en slik maskin derimot.... det hørtes ikke helt normalt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå