Gå til innhold

Asus F5R-183C med bluetooth?

Asazy

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat fått min Asus F5R.183C i posten :D

I tillegg til pcen kjøpte jeg denne musa, Logitech V270.

Denne musa skal kobles direkte til maskinens innebygde bluetooth, men finner ingen bluetooth programmer på pcen, så jeg får ikke koblet til. Skulle ikke dette vanligvis være installert? eller er det noe jeg må installere selv? evnt link til download?

Takker for svar :)

Asazy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte den hos psdata ja, så ikke noe om det der da jeg bestilte. Men siden jeg så at hardware hadde skrevet at den hadde det, virka det ok.

Har som nevnt over en egen lysdiode som skal indikere bluetooth trafikken i front. Virker litt rart at bluetooth ikke skal medfølge da synes jeg.

Lenke til kommentar

Hvis pcen nå ikke har innebygget bluetooth, er det mulig å sette in et bluetooth kort i den tommeplassen jeg har på venstre siden, som for øyblikket kun er fylt med en plastbrikke? I tillegg ville en slik brikke stikke ut av maskinen? Og hva ville ca pris være?

Lenke til kommentar

Var noe sånt jeg tenkte ja, hadde håpa dem var litt mindre så dem ikke stikker så langt ut, eller stikker ut i det hele tatt. Søkte litt selv rundt på nettet for å finne noen, men virker ikke som denne løsningen er så veldig utbredt.

Lenke til kommentar

Blir en del bevegelse i forbindelse med skolen, så det er greit om det bare er å pakke å ta med mus og pc i handa, som jeg hadde planlagt da jeg trodde pcen hadde innebygget bluetooth.

Tar meg en tur rundt i de lokale elektronikkbutikkene og hører der om de har noen slike kort.

Hvis ikke får jeg bite i det sure eplet og bruke dongle. :ermm:

Takker iallefall for god hjelp og forslag så langt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...