Gå til innhold

Hvordan få last.fm til å fungere med MediaMonkey?

Hakoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må bruke en av de eldre plugins fra "Audioscrobbler-tiden". Disse er litt vrien å få tak i, men heldigvis hadde jeg en lagret på harddisken og legger den ved denne posten.

Det står at den er for Winamp, men funker så det suser med MM. Husk å installere den i MM-instalasjonsmappa di.

Etter den er installert, gå til Tools » Options » General Plug-ins og konfigurer den der ;)

audioscrobbler.wa.1.1.11.zip

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Du må bruke en av de eldre plugins fra "Audioscrobbler-tiden". Disse er litt vrien å få tak i, men heldigvis hadde jeg en lagret på harddisken og legger den ved denne posten.

Det står at den er for Winamp, men funker så det suser med MM. Husk å installere den i MM-instalasjonsmappa di.

Etter den er installert, gå til Tools » Options » General Plug-ins og konfigurer den der ;)

9355826[/snapback]

Jeg lastet nylig ned plugin fra last.fm sine sider (Winamp 2.x versjonen). Fungerer greit det med MM. Jeg bruker riktignok siste alpha av MM, og ikke 2.5.

Lenke til kommentar

9355826[/snapback]

Jeg lastet nylig ned plugin fra last.fm sine sider (Winamp 2.x versjonen). Fungerer greit det med MM. Jeg bruker riktignok siste alpha av MM, og ikke 2.5.

9361901[/snapback]

Godt å vite! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...