jpsalvesen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 1/100 sek, f/4.5, 61mm, ISO 200. Hva synes dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er sannelig ikke helt sikker. Tonene er som vanlig flotte når vi har med rust å gjøre, men det er noe som plager meg med det skiltet. Det plasserer konstruksjonene i tid, men det blir for strengt med den ekstremt pirkete plasseringen i komposisjonen. Det blir liksom litt for strengt og mangel på kaos til å være et slik bilde. Det er som om det ikke er skikkelig "veggmateriale", for å si det slik. Det er mulig dette er en umulighet, men jeg ville selv ha tatt et enten større utsnitt og plassert skiltet litt annerledes, evt gått enda nærmere og ikke tatt med hele skiltet. Slik det fremstår nå så er jeg mer fristet til å bruke skjærebrenner, skjære ut hele partiet fra selve båten, og henge det på veggen (hadde ikke det vært stilig, hva?), enn å henge bildet av det på veggen. Likevel må jeg innrømme at det er over gjennomsnittet av det de andre har prestert i lignende eksperimenter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette er et bilde jeg kunne ha funnet på å ta. Hadde jeg ikke lest PMnormal's innlegg hadde jeg vært veldig nysgjerrig på hva dette er. Tom Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Takk til begge!! Skiltet er faktisk på en gravemaskingrabb, så lykke til med skjærebrenningen til PMNormal - håper du har stooor stue! Men en god innredningsidé er det jo. Jeg var ikke utrolig gjennomtenkt med dette bildet, men jeg ville gjerne ha en streng, rett komposisjon som viste frem skiltet med sitt gamle telefonnummer og rusten rundt. Helt enkelt. Jeg er ingen supererfaren fotograf ennå, og jobber fortsatt med å få kontroll over alt det tekniske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå