Gå til innhold

Mail Clienten vil ikke lukke seg

Anbefalte innlegg

Hei! I går ble jeg en stolt eier av min første mac! En Macbook.

Alt har gått på skinner så lagt, men jeg har bare ett problem.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare og lukke "Mail". Har Prøvd eple+q, men ingen ting skjer. Hvis jeg trykker på en av knappene på verktøy linjen er alle under tittlene grå. Altså unable og trykke på.

Må få lukket Mail for og kunne skru av maskinen.

Jeg har også ett spørsmål til i samme slengen. Hvordan får jeg til at når jeg drar musepekeren opp i høyre hjørne så kommer alle vinduene jeg har i mindre str. på desktopen?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å tvinge Mail til å avslutte trykker du på Eple i verktøylinjen -> Tvungen Avslutning -> Merker Mail og trykker avslutt.

Får å få til det som heter "Aktive skjermhjørner" ttrykker du på Eple i verktøylinjen -> Systemvalg -> Dashboard og Exposé -> Der inne velger du hva som skal skje når du tar musa i et hjørne.

Jeg har f.eks Alle Vinduer nederst til venstre og Dashboard nederst til høyre. Veldig fornøyd med den ordningen.

Lenke til kommentar
For å tvinge Mail til å avslutte trykker du på Eple i verktøylinjen -> Tvungen Avslutning -> Merker Mail og trykker avslutt.

Får å få til det som heter "Aktive skjermhjørner" ttrykker du på Eple i verktøylinjen -> Systemvalg -> Dashboard og Exposé -> Der inne velger du hva som skal skje når du tar musa i et hjørne.

Jeg har f.eks Alle Vinduer nederst til venstre og Dashboard nederst til høyre. Veldig fornøyd med den ordningen.

9355863[/snapback]

Se der ja! Takk for alle svar! ;D

Må bare si jeg digger OS X!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...