Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lenger

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

heisann

har et problem, jeg er gutt rundt 24-27 år.

problemet mitt er at jeg klarer ikke holde ut lenge, etter jeg kommer inn så er det kanskje 5-6 støt så kommer jeg.

dette gjør jo da at jeg ikke er så aktiv når det gjelder å få damer i seng, hadde fast forhold i 3 år men var det samme da.

jeg er bra ut osv. men når det kommer til sex så kommer jeg etter få støt altså.

noen som har noen tips som kan hjelpe?

øvelser?

råd osv??

vil jo kunne holde ut mer en 20-30 sec med støt, ikke bare ligge der med kuken inni ho liksom.. :blush::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og prøve å løfte håndduken opp med ren snabelkraft.

9359795[/snapback]

Sorry, jeg måtte bare le :D

Noen effektive teknikker for dette da? Bare "presse" oppover med lillemannen? :p

9359805[/snapback]

^^

Presse, slippe, presse, slippe. "Eeen... Tooo... Tttreeeeeh... Fiiiiiiiihre..."

Lenke til kommentar
bedøvelseskondom blir jo helt feil, skal vi gutta liksom ta vekk vår nytelse helt for å forlenge dama sin nytelse? hva faen :p

hvis du har problem med for tidlig, så gjør dama fornøyd før du idetheletatt begynner. lær deg det her fks: http://www.redtube.com/2325 (NSFW)

9363029[/snapback]

Nyter du det veldig etter 4-5 støt? Trodde ikke det nei.

Noen tips er:

Ha mye sex. Penis blir mindre følsom

Onaner mye. Penis blir mindre følsom

Bruk tykkere kondomer. Mindre følsom igjen

Bruk kondomer med bedøvende middel.

Stopp opp i et par sekunder. Synes du ikke det er så greit å bare stå der å vente er oralsex på jenta en fin måte å ha en liten pause for deg selv.

Onaner før sex. Risky ettersom noen opplever at penis blir slapp under samleiet.

Bekken-øvelser. Denne må du nok google litt for å få noe ut av.

Tenk på andre ting under samleiet.

Slapp heeelt av. Dette er nok den som funker best, men samtidig den som er mest kinkig å få til.

Men hvis ikke du er 30 år tror jeg ikke du har noe spesielt å uroe deg over. Veldig mange føler det nok sånn ganske lenge i sin sexkarriere. Det kommer seg. Ikke vær redd. bare pass på å tilfredstill kjæresten din på andre måter hvis det er vanskelig under samleie.

Håper det kan være til nytte smile.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...