StaBBer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Huff, den første var en hån mot Alien/Predator seriene. Ser ikke ut til å forandre på det faktumet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se? (egen tråd?) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 de la ganske greit opp til en film nummer to så det er ikke noen bombe at denne kommer akkurat. den så mer lovende ut en 1'ern men om den faktisk er det vil tiden vise. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se? (egen tråd?) 9382774[/snapback] Ja får vi ser utrolig mye av historien i en trailer Filmen ser greit ut, ut av det vi får se. Håper bare den blir bedre en den første. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Alle får et eget inntrykk og det skaper spørsmål hos den enkelte individ. Jeg syns det er litt rart at de kom tilbake til jorda når siste scenen i første filmen tydet på noe annet. Og som jeg sa, så ser vi mye slakting i traileren, noe jeg syns tyder på splatter-film. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Den s ræv ut.. Men likte speilgreia.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Sluttet ikke AVP med at et alien som hadde kommet inn i et av Predatorenes romskip? Jeg forventet at filmens handling skulle være i verdensrommet Endret 29. august 2007 av heanwi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sluttet ikke AVP med at et alien hadde kommet inn i et av Predatorenes romskip? Jeg forventet at filmens handling skulle være i verdensrommet 9384441[/snapback] kan hende det er det romskipet som styrtet i begynnelsen.. håper det iallefall. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Sluttet ikke AVP med at et alien hadde kommet inn i et av Predatorenes romskip? Jeg forventet at filmens handling skulle være i verdensrommet 9384441[/snapback] kan hende det er det romskipet som styrtet i begynnelsen.. håper det iallefall. 9384453[/snapback] Kan jo hende at dette Predalien monsteret slaktet alle predator's i romskipet og styrtet det mot jorden... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hehe, jeg gleder meg. Tror og håper dette blir rå action. Når det gjelder slakt av barn så...vel, jeg tviler på aliens ville spart de. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Så traileren for noen dager siden og den virker bra det som ble visst der. Håper på det beste! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se? (egen tråd?) 9382774[/snapback] Hva ville vel The Exorcist vært uten jentungen? Denne filmen kan umulig bli mer skuffende enn den forrige. Det beste hadde vært om de slengte inn Rambo i det hele. En siste Rambo film med Aliens og Predator, kan det bli bedre? Men men, får vel se denne og den nye Rambo filmen på samme dagen og drømme om galskapen som kunne blitt en realitet Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 både predator filmene og alien filmene er konge, men syntes at avp var litt melking. Blir som om man skulle blande John Mclain og the terminator. Veldig teit. Men... gleder meg uansett Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Digg ! Gleder meg. Den første var ganske tamm. To plasmakanoner og en pisk !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå