husgutt Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg ble frastjålet min sykkel her om dagen og må kjøpe meg en ny. Har tenkt til å kjøpe meg enda en hybridsykkel, men lurer på om jeg skal kjøpe med stiv gaffel eller med demping. Har hørt med et par sykkelforhandlere og de mener jeg ikke har behov for demper. Sykler stort sett i byen eller på grusveier. Burde jeg allikevel gå for en med demper eller er det best uten. Vet at sykkelen blir lettere uten demping... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg ble frastjålet min sykkel her om dagen og må kjøpe meg en ny. Har tenkt til å kjøpe meg enda en hybridsykkel, men lurer på om jeg skal kjøpe med stiv gaffel eller med demping. Har hørt med et par sykkelforhandlere og de mener jeg ikke har behov for demper. Sykler stort sett i byen eller på grusveier. Burde jeg allikevel gå for en med demper eller er det best uten. Vet at sykkelen blir lettere uten demping... 9355626[/snapback] Det ble stiv gaffel. Ble Hard Rocx C4 SL Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Godt valg. For by og grus hadde du nok kjørt med lock-out på konstant uansett. Da sparer du både vekt og penger på å velge stiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå