Tele-Harry Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Heisann! Jeg som de fleste her er ikke noe spesielt glad i Nokia, siden de fleste tilfeller av produktene må ta seg en del turer til service-huset kanskje flere ganger i året. Har selv hatt dårlig erfaring av Nokia's produkt, men nå har de firkanta mobil øynene mine fått tatt en titt på den kommende 7250, og jeg er ikke helt sikker lenger.. :o Synes denne mobilen ser ganske bra ut, men vet jo ikke akkuratt mye om den, så jeg vet ikke helt... http://www.nokia.no/mobiltelefoner/7250/ Kanskje det er noen her som har fått ett lite innblikk i den og kan fortelle litt? Spørsmålene angår mest; "Din mening"- Hva synes du om denne mobilen? "Kameraet"- kvalitet, oppløsning, hvor mange bilder kan lagres, osv. "Polyfonsk Lyd [Midi]"- kvalitet på lyd, kanaler... "Mobilen Generelt"- Hva har den? Java? GPRS? Minne? osv. Den har også noe jeg ikke er sikker på om jeg har hørt om før; SyncM & DRM [Digital Rights Managements] - Hva gjør disse suffixene? For MEG ser ikke denne mobilen ut som det dårligste valget (men ikke det beste heller ) Takker på forhånd for all informasjon som blir postet! (og vær så snill og ikke nevn S55 i dette temaet. Jeg liker den like godt som alle andre, men det er ikke den vi diskuterer her ) - "NeoNørd" - -3510: Ja, har den. MEN DET VAR IKKE JEG SOM KJØPTE DEN!!! *argh..*- Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kan vel ikkje seie så mykje om 7250 bortsett frå at den er temmelig lik min 7210. Har hatt denne telefonen sidan midten av oktober og må berre seie meg veldig godt fornøgd. Veldig god skjerm, artige ringelydar og eit lekkert design (tok litt tid å venne seg til knappane). Ellers har eg ikkje merka noko til Nokia - sjukdomen som eg hadde med min forrige telefon (8310), så alt i alt er eg veldig godt fornøgd med 7210'en min. La merke til at 7250 såg litt råare ut i designet, men dette er jo sjølvsagt ei smaksak! Så lenge kvaliteten blir holdt på eit bra nivå så ser eg ingen grunn til å ikkje virdere 7250! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 7250 har ifølge Nokia Java ja, og "avansert MMS" kanskje den støtter full MMS da.. *spekulere* den har ifølge Nokia sine sider 725 kB minne.. bare se litt på sidene til 7250, står mye rart der.. "Din mening"- Er ikke spesielt fan av Nokia lenger, men jeg må si denne mobilen ser kul ut.. men jeg stoler ikke på kvaliteten Nokia gir lenger. "Kameraet"- Jeg regner med oppløsningen ikke kommer på noe høyere enn det nå-til-dags vanlige 640x480.. kvalitet vet jeg ikke stort om... hvor mange bilder du kan lagre, kommer vel an på hvor mye minne du har ledig.. "Polyfonisk Lyd [Midi]"- Jeg regner med Nokia ikke har avansert mer med dette fra 6610/7210, og at den da har 4 kanaler. GPRS står det faktisk ikke noe om, så jeg kan da ikke skjønne om den har det.. Nokia ville lagt med alt det positive på sidene sine.. SyncM & DRM aner jeg ikke hva er.. men hva har vi dette til da Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Joda, det står at den har GPRS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå