Kjallemann Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei hei... Sliter med å få til trådløs internett på min ny pc, vet ikke om det er vista'n sin skyld jeg. Har kjøpt en Wireless 108AG USB Adapter ifra D-link. Når jeg skal kjøre programmet får jeg bare en feilmelding. Den lyder som følger: apsGetInterfaceCount startpunkt for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koplinger, Wlanapi.dll. Dette fører da til at jeg ikke får brukt adapteren. På esken står det at adamperen støtter windows 98se/ME/2000/xp. Men står ingenting om vista, satset på at det gikk under xp jeg. Stemmer ikke det? Noe som kan hjelpe meg? Eller har noe å annbefale? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du vært inne på dlink.no og sett om de har drivere til vista der? Dersom du poster produktnavnet på adapteret ditt (fant ingenting som het 108AG hos dlink.no) vil det være enklere for andre å hjelpe. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vista trenger egne drivere. Sjekk på produsentens hjemmeside om det har kommet drivere og støtteprogrammer for Vista. Lenke til kommentar
Kjallemann Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Takk for hjelpen. Men har sett på D-Link nå. Finner egentlig ingen drivere jeg. Finner samme drivere som jeg har på cd. Men når jeg finner usb adapteren min, så står det at den støtter vista. Men jeg finner ingen drivere som støtter vista. Produkte mitt heter: DWL-AG132 Håper på mer hjelp. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ifølge dlink.com, er ikke adapteret ditt støttet i Vista ennå. Det står bare "coming soon". Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Kjallemann Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Ja, ser det nå. Men når er snart da? hmmm..... Isåfall takk for hjelpen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå