LasseGL Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! Har nå kjøpt meg en splitter ny Extrem Gamer Pc. Vill derfor ha et Stabilt og kraftig Nettverk's oppsett. Vet ikke helt hva jeg skal se etter. Hovedkort har jo innebygde nettverk's kort, men er disse gode nok? Trenger jeg et extra nettverk's kort? Har en vanlig D-Link router, som lever på siste skrik. Denne vill sannsynligvis bli byttet ut i en D-Link router. Hvilken modell ville dere anbefale? Lurer også på om jeg bør ha et nettverk's kort, bør jeg det? Ser at Hw.no anbefaler at jeg bør ha nettverket fra kun en produsent, f. eks. enten D-Link eller Linksys. Hva ville dere anbefale? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) D-link DIR-655 er en veldig bra router. Hvis du tenker på kablet nettverkskort så holder det i maskinen lenge. EDIT: Så en DGL-4300 gamingrouter til salgs rimelig på bruktmarkedet (hw.no) i går. Endret 25. august 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå