Gå til innhold

Xbox 360 vs PC

Ganam

Anbefalte innlegg

Hei, klarer ikkje å finne ut kva slags platform eg skal kjøpe spill til har nemlig ein

Xbox 360 Premium

Og ein PC med denne innmaten:

Asus Commando (Hovedkort)

Intel Core Duo 2 E6600 (CPU)

OCZ 2 GB DDR2 (Minne)

Har tenkt å kjøpe eit Direct X 10.1 Skjermkort i November.

Creative X-Fi XtremeMusic (Lydkort)

Windows Vista Ultimate 32 bits

Bruker ein Samsung SyncMaster 226BW 22" tommer på pcen

og ein Hitachi 42" tommer HD Ready (1080i) plasma skjerm på xbox 360'ien

Spill som eg har planlagt å kjøpe men,

som eg ikkje finner ut av kva slags

platform eg skal kjøpe dei til:

Call of Duty 4

Need for Speed: ProStreet

Assassin's Creed

Takker for alle svar :yes:;)

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

360 blir hvertfall mine billigere, men med de speccsa til pcen så trur jeg 360en blir gruset! Se forresten på Crysis, det er et veldig artig spill for folk med blodsprengt pc :)

Call of duty er seff pc, hvertfall med gratis online og flere som spiller det.

Prostreet kan bli litt "jall" viss du skal bruke piltastene da det ikke fins mellomting på svinging.

Assasins Creed trur jeg blir like bra på 360 som PC, sånne spill er mye bedre og spille på konsoll. Viss du ikke kjøper en god gamepad som klarer og erstatte den gode kontrollen til 360 :love:

Lenke til kommentar

Hva foretrekke du selv da?

Hva folk her syns og mener er jo igrunn nada av betydning.

Jeg selv foretrekker alt av spill på konsoll. Det er bare noe med feelingen og stemninga som er mye bedre.

Selv FPS spill gjør seg helt suverent på konsoll, selv om jeg har lagt igjen x antall timer i både BF1942 DC, BF2 og CSS til pc.

Men dette er mine meninger. Mine følelser og mine behov. Hva liker du best? Mus og tastatur? Headseth på hodet og febrilsk trykking på tastatur og mus?

Eller konsoll kontrollen i hånden. Sitte godt tilbakelent i god stolen/sofaen og nyte fet grafikk på herligheten du har hengende på veggen?

Nei finn ut hva du selv mener er best og kjøp derifra. No skal det også sies at det er lettere å få tak i piratkopier av spill til pc og billigere å spille Live.

Men slikt driver ikke jeg på med. Lenge leve xboxen min. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ny hardware kontra innkjøp av xb360 vil ikke lønne seg spør du meg. Ha heller pc'en du har nå til andre ting, så oppgraderer du ikke pc'en før senere. Tror det blir billigst. På konsoll er man låst til samme maskinvare uansett. På pc er man "avhengig" av nytt grafikkort (spesielt) for å kunne henge med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...