mad_k Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 når eg kom hjem i går slo eg merkelig nok av maskinen min (stasjonær) med strømforsyningsknappen bakpå. når eg skulle starte den i dag gikk ingenting på, ikke engang viftene. det lille lyset på hovedkortet lyser, og nettverkskortet lyser pent og fint når kabelen står i. power knappen er festet på hovedkortet, men funker ikke. finnes det en annen måte og starte maskinen på med reset knappen kansje? eg har en gammel strømforsyning som underleverer effekt som eg skal prøve og plugge i hovedkortet nå... brukte masse penger på en hiper type R på 580w litt tilbake (den står i nå) som eg hadde min formening om at ville leve evig^^. noen ideer? sitter her og er helt fra meg, og håper maskinen ikke "endelig" har tatt kvelden... alle ideer er meget høyt verdsatt Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg tror nok at datamaskinen din har fått en slags statisk kortslutning. Jeg vil anbefale å ikke prøve for mye slik at du kan kan skade maskinen mer. Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt den med på service. Men du kan vente litt, det kommer sikkert noen tips Lenke til kommentar
mad_k Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 fikk fikset problemet, det var ikke værre enn at når strømforsyningen stod på fikk eg ikke startet, men i det millisekundet eg slo på strømforsyningen så funket power knappen, merkelige greier eg aldri har vært borti ^^ men bra at det ordnet seg og dere fikk enda en merkelig løsning service pssst ^^ i am teh serviceinat0r vertfall med et par mill hoder til og tenke multiprocessing ftw Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hehe, det var bra du fikset det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå