Snublefot Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 18 år og flytter ut rett etter sommerferien. Det gjorde storesøsteren min, og tvillingsøsteren min vil nok gjøre det samme. Skjønner meg ikke på folk som blir boende hjemme til de er 25+. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 23 år..flytta ut sommeren jeg fyllte 19 . Aldri angra! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 19år, og flyttet ut da jeg var 16. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det, litt snålit i starten, men man venner seg fort på å bo borte hjemmefra. Nå som jeg har bodd hjemmefra i 3år, så kunne jeg aldri tenkt meg å flytte hjem igjen. Fordeler og ulemper der det ved å bo både på hybel og hjemme. Bor du på hybel er det utrolig befriende og fritt, og det er ingen andre enn deg selv som stopper deg. Men jeg fant fort ut at klesvasken ikke vasket seg selv osv. Men det var ikke noe hokuspokus å vaske det selv egentlig. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 19, og foreldrene mine flytta ut når jeg var 18. Høres spesielt ut ja, men foreldrene mine flytta til utlandet, så jeg og søstera mi ble sittende igjen her med huset. Vil flytte vekk fra søstera mi ASAP, men venter bare på at jeg får litt mer stabil inntekt. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 nærmer meg 17 nå, snart ett år siden jeg flyttet hjemmefra. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 17 år og bor hjemme, planen er og flytte ut etter vgs altså sommeren 2009. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Er 17 og bor fortsatt hjemme. Krangler tilnærma daglig med en av de andre i familien, så skulle gjerne bodd aleine eller sammen med venner. Flytter nok ut når jeg er ferdig med videregående. Edit: Misunner igrunn de som "må" dra vekk for å gå på vgs og får borteboer. Endret 21. mars 2008 av -rese Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 22 nå, og har kjøpt leilighet. Men selv om jeg er veldig klar til å komme meg ut, så er den er ikke ferdigbygget før jeg blir godt over 23 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er 18 år ung, og bor fortsatt heima'hjå na mor. Blir sikkert boende et drøyt år til, før jeg flytter utenlands pga. studier. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Jeg er 17 og bor "hjemme", sammen med pappa. Men han er nesten aldri hjemme, så jeg vasker klær og lager mat selv nesten hver dag. Vi krangler også nesten uten untak om han kommer hjem tre dager i strekk samme kvelder som meg. I det siste har han truet med å pælme meg ut (vi krangler), så jeg går *kanskje* forkurs på gjøvik neste år og bor på hybel Endret 22. mars 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 flytta på hybel da eg var 19, har holdt meg på beina med lusen lærlinge lønn og stipend i 2 år no! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 er 22 flytta ut når jeg var 21.. relativt sent... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 14 år og trives med å bo hjemme. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg fløtta vel ut når jeg var 14-15 år til hybel greier. Og pr idag har jeg hus kjerring og unge i en alder av 23 (ste-far) :rolleyes: Angrer ikke ett sek på at jeg fløtta tidlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Er 15 år, flytter mest sannsynelig ut etter sommeren Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 hvor flytter man når man er 14/15/16 år? da har man vel ikke råd til no særlig? tar man seg jobb å greier da? Man må vel ha det ganske jævlig hjemme for å flytte ut så tidlig? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 15 år (9.klasse.) Skal flytte ut etter vg1. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 15 år ikke flytta , sitter her på rommet mitt og hører på drittmusikk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 hvor flytter man når man er 14/15/16 år? da har man vel ikke råd til no særlig? tar man seg jobb å greier da? Man må vel ha det ganske jævlig hjemme for å flytte ut så tidlig? Jeg skal hvertfall begynne på internat etter ungdomskolen Blir digg det, lane i helgene med kompisser ogsånt^^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 hvor flytter man når man er 14/15/16 år? da har man vel ikke råd til no særlig? tar man seg jobb å greier da? Man må vel ha det ganske jævlig hjemme for å flytte ut så tidlig? I distriktene er det ikke uvanlig at folk må reise langt for å begynne på allmenn eller yrkesfaglig. I stedet for å pendle flere timer hver dag flytter folk ut, får borteboerstipend og er hjemme i helgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå