kremt Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Er 20 og bor stadig hjemme, trives faktisk godt med det Ingen planer om å flytte på en del år enda nei. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) 24 år. Flyttet vel ut når jeg var 19 og siden det har jeg bare vært hjemom et halvt år. Ser ikke noe gale i å bo hjemme, en kan spare utrolig mye penger om en har litt kustus på økonomien. Men selvfølgelig, det er jo et helt annet liv å bo for seg selv eller med samboer/kompis. Jeg har erfart alle tre versjonene og alle kan anbefales, til og med framfor å bo hjemme. Edit: Alle ord må med. Endret 26. august 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er 17 år og bor hjemme, har lyst til å flytte ut snart, men må skaffe meg noe penger først, antar jeg går i militæret før jeg flytter ut... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 16, bor hjemme og trives med det! Blir vel å flytte ut etter Videregående tenker jeg. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 16, bor hjemme og trives med det! Blir vel å flytte ut etter Videregående tenker jeg. 9361389[/snapback] Same goes for meee.. Lenke til kommentar
Brann91 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hvordan klarer dere det? Alt de maset Glad jeg bor i Sveio 5 dager i uken og hjemme i Bergen 2 dager i uken 9360184[/snapback] Går du på Golf linjen på sveio da? Siden du ikke går i Bergen. 9360367[/snapback] Ja, jeg bor i bergen, men går på skole i sveio så bor der i en hybel skjønner? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hvordan klarer dere det? Alt de maset Glad jeg bor i Sveio 5 dager i uken og hjemme i Bergen 2 dager i uken 9360184[/snapback] Går du på Golf linjen på sveio da? Siden du ikke går i Bergen. 9360367[/snapback] Ja, jeg bor i bergen, men går på skole i sveio så bor der i en hybel skjønner? 9363538[/snapback] Ja, men går du på golf linjen da siden du ikke går på skole i bergen? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Er 20 nå, og flytta ut når jeg var 16.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Er 19 bor hjemme og har ingen problemer med det. Så lenge jeg har mitt rom å være på, fin avstand til skole og byen er jeg fornøyd. Sparer masse penger Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Straks 19 Må snart flytte ellers dør jeg.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 15 og bor hjemme. Men til dere som flytta ut når dere var 15-17 hvordan klarte dere det egentlig? betalte foreldra for leiligheten eller noe? og er det ikke evig stress å måtte klare seg helt alene så lenge? jeg synes det er stress bare når jeg må være hjemme alene i noen få dager vaske klær, mat osv Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Man får jo stipend når man bor borte.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Er 19, og flyttet ut et par dager før semesterstart på Universitetet i Kristiansand. ( Ja, det er nå univ. og ikke hs ) Liker å bo alene. Slipper å ha folk rundt meg når jeg ikke vil det. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 21 flyttet til dama for 2 mnder siden og stortrives i trondheim ellers så har jeg vert litt frem og tilbake mellom hybel og hjem siden jeg var 16-17 til jeg var 18-19 (husker ikke helt) fint og komme seg ut så lenge man har kompiser eller dame Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 15 år og bor hjemme.. Heilt greit.. Har hele kjelleren for meg selv (nesten) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 22år(1984mod) og flyttet ut da jeg var 15. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 1. Flyttet ut når jeg var 15 og ett halvt 2. Flyttet tilbake 10 mnd senere 3. Flytter ut igjen om 1 uke Digger hybellivet :wub: Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 15 og bor hjemme. Men til dere som flytta ut når dere var 15-17 hvordan klarte dere det egentlig? betalte foreldra for leiligheten eller noe? og er det ikke evig stress å måtte klare seg helt alene så lenge? jeg synes det er stress bare når jeg må være hjemme alene i noen få dager vaske klær, mat osv 9366483[/snapback] Ikke noe stress det.. fikk borteboerstipend, som dog ikke var så mye.. Men første året hjalp foreldrene mine litt.. Neste året var det lærlinglønn + stipend.. og sånn gikk det. Nå er det jo skikkelig jobb og en del bedre leilighet, som deles med forloveden.. Noen klarer seg bedre alene enn andre vel? Var bare moro å lære seg å lage mat og vaske og alt som hører med. Smått kjett til å byne med, men er bare fint nå - forståelig nok etter alle år Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 19 år, lærling, og bor hjemme. "Husleia" betaler jeg i form av å sette penger på en BSU-konto. Har et år igjen av læretiden, og ser for meg å muligens flytte ut etter det, eller eventuelt etter siste året på videregående, som jeg tar rett etter endt læretid. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Flyttet ut første gang da jeg var 19, inn i et kollektiv med 3 andre. Det var ikke noe kjekt så etter jeg var ferdig i militæret bodde jeg 6mnd med foreldrene før jeg kjøpe meg bolig. Har bodd alene i nesten 3 år nå og må si jeg er svært fornøyd med den situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå