kentiver84 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Leste på nettet at en endre på noe som het NWIN med et program som het DR TCP, jeg lastet ned programmet men fant ikke noe som het NWIN, noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er vel RWIN du sikter til. http://www.dslreports.com/faq/tweaks/5._RWIN Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Der ble alt i orden. Lastet ned DR TCP Endret TCP RECIVE WINDOW til 65000 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jøss, det var bra. Jeg har tidligere endret RWIN på kablet nettverk med hell. Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 ja:) Så til alle dere som har xp eller gamlere, og trådløst internett, samt internett som er mere enn 5mbit, så endre på NWIN;) Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Dette funket dårlig til meg. Jeg lastet ned DR TCP, Endret TCP RECIVE WINDOW til 65000 for alle portene, men ikke noen forandring. Det kan ha noe med at det står 54,0 Mbps, 11b når jeg har musen over den trådløse tilkoblingen. Når jeg sjekker routeren står den på g only. Så jeg skjønner ikke mye Hjelp? Edit: Legger ved et bilde der jeg pinger vg.no. Det er så mye spikes og drit at jeg har lyst til å begynne å grine! Endret 27. august 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har også en sånn Philips, den er veldig svak. En trådløslinje på "54mbit" er egentlig ca 10mbit i "virkelig" hastighet ved optimale forhold. Du burde bytte den ut med en "N" router (f.eks. Dlinken med tre antenner) og N-kort, eller kable hvis du vil ha mer ut av linjen. Er mye overhead på trådløst. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Har også en sånn Philips, den er veldig svak. En trådløslinje på "54mbit" er egentlig ca 10mbit i "virkelig" hastighet ved optimale forhold. Du burde bytte den ut med en "N" router (f.eks. Dlinken med tre antenner) og N-kort, eller kable hvis du vil ha mer ut av linjen. Er mye overhead på trådløst. 9372922[/snapback] Philips? Jeg har router av typen Dlink =) Vurderer sterkt å kjøpe meg dlink 655(?) men det er så sabla dyrt! Endret 27. august 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det kan ha noe med at det står 54,0 Mbps, 11b når jeg har musen over den trådløse tilkoblingen.Når jeg sjekker routeren står den på g only. Så jeg skjønner ikke mye Hjelp? Prøv med G Only på nettverkskortet også: Høyreklikk på Min datamaskin -> Egenskaper ->Maskinvare -> Enhetsbehandling -> Nettverkskort -> Ditt kort -> Avansert -> Trådløs modus e.l (802.11g) Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Takk for veiledningen sier jeg bare Når jeg dro innpå device manager fant jeg nettverskortet, det funket ikke å sette nettverkskortet til g only. Det jeg så når jeg leta rundt etter det var "Update Drivers" Det funket ikke å oppdatere gjennom den funksjonen, så jeg dro på nettet for å laste ned nye drivere.' Jeg søkte på google.no etter "Atheros5005G" (Nettverkskortet mitt) og jeg fant noen drivere fra 2005. Så installerte jeg for og så restarte, og vips 9.7 Mbps! Takk for hjelpen! Edit: Jeg får også gode resultater når jeg pinger vg.no. Ca 24ms. Endret 30. august 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå