Lillemester Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! Min maskin Packard Bell IXTREME 2669 som har 2 GB minneram, PC2-5300 (DDR2-667). Grafikkkort 8800 GTS (330 MHz), CPU 3.0 GHz. Jeg ønsker meg å kjøpe ekstra 4 GB minneram med "dual" (2048 + 2048). Jeg har 2GB minneram i maskin, (1024 + 1024) som skal ta bort hvis det går an å bytte til 4 GB. Men jeg finner ikke noe opplysninger om minneram fra Packard Bells håndsbok om å øke minneram. Derfor jeg spørrer dere: Går det an å øke fra 2 GB til 4 GB minneram for Packard Bell IXTREME 2669? Tusen takk for på forhånd! Mvh Lillemester PS: Jeg er ikke flink til å skrive noe riktig setninger pga døv, beklager. Jeg håper at dere forstår dette hva jeg mener Lenke til kommentar
bendikho Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg tror det finnes en viss grense for hva datamaskinen kan klare, men jeg tror det går an, ja. Men synes du det er noe vits i å gjøre det? 4 GB er veldig mye! Uansett, for å være sikker synes jeg du bør spørre kundesupporten i packard bells hjemmeside. Der vil du få et sikkert svar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Husk at dersom du kjører et 32bits operativsystem som vanlig XP/Vista (det finnes 64bit versjoner også) så er maksimal total adresserbart minne 4GB, dvs at hvis du kjøper 4GB kan du normalt sett ikke utnytte mer enn 3-3,5GB. Du kan lese mer om dette her: http://www.codinghorror.com/blog/archives/000811.html Lenke til kommentar
H80 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! Min maskin Packard Bell IXTREME 2669 som har 2 GB minneram, PC2-5300 (DDR2-667). Grafikkkort 8800 GTS (330 MHz), CPU 3.0 GHz. Jeg ønsker meg å kjøpe ekstra 4 GB minneram med "dual" (2048 + 2048). Jeg har 2GB minneram i maskin, (1024 + 1024) som skal ta bort hvis det går an å bytte til 4 GB. Men jeg finner ikke noe opplysninger om minneram fra Packard Bells håndsbok om å øke minneram. Derfor jeg spørrer dere: Går det an å øke fra 2 GB til 4 GB minneram for Packard Bell IXTREME 2669? Tusen takk for på forhånd! Mvh Lillemester PS: Jeg er ikke flink til å skrive noe riktig setninger pga døv, beklager. Jeg håper at dere forstår dette hva jeg mener 9355293[/snapback] Ifølge Packard Bells egne sider er hovedkortet et MSI MS-7301, som støtter opp til 2 GB minne. Link OT: Interessant det du sier om at det er døvheten som gir deg problemer med å skrive riktig. Jeg trodde det hovedsaklig var lesing som utviklet skriveevnen, da det er temmelig stor forskjell på talespråk og skriftspråk. Dessuten vet jeg om flere som har vært døve hele livet, men som skriver perfekt norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå