funkiee Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei jeg er på jakt etter ett rollespill/adventure med coop. 2 player. forslag? Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Støtter denne, noen som vet? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Eragon! Men for all del, ikke kjøp det. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Two Worlds skal vel ha Coop så vidt jeg veit?! Lenke til kommentar
Veni Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Eragon! Men for all del, ikke kjøp det. 9357703[/snapback] Prøvde demoen til Eragon i 10 sek før jeg slo av hele xbox i skamm over at det er mulig å lage et så dårlig spill Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Prøvde demoen til Eragon i 10 sek før jeg slo av hele xbox i skamm over at det er mulig å lage et så dårlig spill 9359973[/snapback] Finnes det en Eragon demo? Den kunne eg tenkt meg å prøve for morro skyld. Men for å svare på trådstarter sitt spørsmål så kjem det jo en del rpg spill no. Blue Dragon er jo ute og det virker som et bra rpg-spill. Men om noken av dei har to player coop veit eg ikkje. Two Worlds har jo online muligheter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Releastittelen Kameo: Elements of Power har mulighet for 2 co-op på samme maskin, og over Xbox Live. Morsomt, barnevennlig spill, men altfor kort for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå