toazty Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 tenkte på denne i dag... http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=HPDV9510 ska kjøpe på expert eller elkjop...eller elprice må ha pc'en i dag... er den noe bra? og god pris?? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vel, hva skal du med pcen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvis du skreiver hva pcen skal brukes til blir det lettere å svare Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 skal spille wow , msn, surfing... ellers ingenting.. kanskje litt cs.. menne.. ikkje noe mer avansert enn det.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Ville kanskje sett etter en bærbar en med 8600 skjermkort, 8400 er svakt, wow er ikke noe særlig krevende, men hvis du skal spille litt cs osv.... http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....5546&shopby=1;2 Endret 25. august 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 syns prisen var litt grei.. og hakket opp til 8600 var på 3-4 lapper... kanskje litt drøyt... iallefall etter det jeg kunne se.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 og tenkte jeg skulle kjøpe en pc med styøtte for dx10 når jeg først var i gang... tenkte d var like greit.. eller? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Så du har tenkt til å spille d10x spill når de kommer? Da ville jeg hvertfall ikke kjøpt 8400 skjermkort, er ikke noe vits og kjøpe d10x kort hvis kortet uansett er svakt... Vi vet riktignok ikke helt hva d10x står for, men tviler på forskjellen blir så stor at det lønner seg og kjøpe det skjermkortet... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 dx10 .. directX10 , hmm.. tror jeg legger ut 2 lapper til fant en som jeg kanskje tar http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28036&cid=5546 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Pen pc det, holder til det du skal gjøre, prisen er ikke dårlig heller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Den så bra ut ja Endret 25. august 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 i know.. menne trenger den i dag.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Litt off-topic, men hvis du har en pc som er som signaturen din er det jo ett fett, da har du jo en gaming allerede og kan kjøpe den du nevnte Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Han trenger nok en laptop. i know.. menne trenger den i dag.. 9355314[/snapback] Er vel bare å finne butikken din på siden og se om det er den. Endret 25. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 d endte uten pc i dag.. ingen butikker som hadde noe særlig.. måtte bestilles.. endte opp med ny mus og alkotester ... den pc'en som er i signaturen er ikke helt bærbar... menmen.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Neinei, men du bruker den spill og den bærbare til annet dritt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 9356119[/snapback] det var en knall emnetittel til det første inlegget jeg skrev..!! men diskusjonen om den pc'en utarta seg vel litt på viddene.. steng tråden... ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg