LeLiLa Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Noen som vet om en passe solo jeg kan spille til juleballet? Har ikke spilt så lenge, startet i Mai 2006. Jeg kan alt unntatt shredding og sweeping, men litt vanskelig å ta soloer/sanger som Canon Rock, Fade to black end solo osv. Det jeg kan er Comfortably numb, noen intro soloer og Stairway to Heaven soloen. Men er det noe annet noen kan anbefale? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hør litt på spillinga til Mark Knopfler hvis du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 The Loner er jo en slager som alltid slår an hos folk... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Takker ZenCo, den slo midt på ja... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Eller tror faktisk jeg tar å covrer den her Hva synes dere? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Utrolig fin!! Love is in the air i say. Fikk lyst å lære den selv men hakke noe gitar for tia. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Sjekk tråden min som ligger i musikk kritikk og si hva dere synes? Takk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hør litt på spillinga til Mark Knopfler hvis du ikke allerede har gjort det. 9361708[/snapback] Ja, hvis du hadde fått med deg noen som kan synge, så kan du spille Brothers in Arms. Fantastisk fin låt Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 LoL, tror ikke jeg rekker å gjøre det til juleballet... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) LoL, tror ikke jeg rekker å gjøre det til juleballet... 9398534[/snapback] Hva da? Å lære sangen eller å finne en som kan synge den? edit: Sangen er ikke veldig vanskelig. Endret 31. august 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Sangen er kanskje ikke så vanskelig. Men takten er litt her og der + tror ikke noen kommer til å synge den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva med denne? Kanskje ikke helt det du lette etter? Men det er jo en julesang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå