Metaby Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vis jeg skal ha nytt skjermkort, Hva bør jeg set etter for at den skal passe med de andre delene? Lenke til kommentar
GrusommeGabriel Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du bude jo sjekke om du har et Nvidia eller AMD baser Hovedkort (tenker på chipsetet ikke CPU'en) jeg vet ikke hvor mye dette har å si fordi jeg kjører ett ATI kort på Nvidia HK og alt funker helt fint.... Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vis jeg skal ha nytt skjermkort, Hva bør jeg set etter for at den skal passe med de andre delene? 9355121[/snapback] Du må finne ut om du har AGP eller PCI-e skjermkort. Min 2 år gamle PC har AGP skjermkort, kjøpt på Elkjøp. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du bude jo sjekke om du har et Nvidia eller AMD baser Hovedkort (tenker på chipsetet ikke CPU'en) jeg vet ikke hvor mye dette har å si fordi jeg kjører ett ATI kort på Nvidia HK og alt funker helt fint.... 9356652[/snapback] Brikkesettet har for øvrig ingenting å si om du skal velge ATI eller nVidia. Som sagt, du må sjekke om du har agp eller pci-e (har du noe annet er det neppe aktuelt med nytt skjermkort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå