_crs_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det virkelig så få som har fått med seg hps nye blekkteknologi? Alle hp's printere med separate fargepatroner inneholder kun blekk, skriverhodet sitter i printeren. Slik er det på Canons MP600/MP600R også, patronene inneholder kun blekk mens skriverhodet er en egen (utbyttbar) del. Men når det gjelder at de kun har 3 separate fargepatroner har du rett. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 separate patroner hadde canon allerede i steinalderen . bjc 600 serien hadde 4 farger som kunne byttes separat . den jeg har nå ( bjc 6200 ) kan bruke 4 eller 6 farger. cyan,gyl, magenta, svart eller foto svart, foto cyan og foto magenta Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det virkelig så få som har fått med seg hps nye blekkteknologi? Alle hp's printere med separate fargepatroner inneholder kun blekk, skriverhodet sitter i printeren. Slik er det på Canons MP600/MP600R også, patronene inneholder kun blekk mens skriverhodet er en egen (utbyttbar) del. Men når det gjelder at de kun har 3 separate fargepatroner har du rett. 9365478[/snapback] Det er jo det jeg sitter og sier - at de nå benytter samme teknologi, så og si alle hittil i tråden har jo ment at hp ikke har separate fargepatroner og ei heller separat skriverhode.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 separate patroner hadde canon allerede i steinalderen . bjc 600 serien hadde 4 farger som kunne byttes separat . den jeg har nå ( bjc 6200 ) kan bruke 4 eller 6 farger. cyan,gyl, magenta, svart eller foto svart, foto cyan og foto magenta 9366785[/snapback] Og hva har det canon har gjort før å si for valget av printer i denne tråden? Hele poenget mitt her har vært å sidestille HP med Canon når det gjelder teoretisk teknologisk nivå på printerne. Og å motbevise alle dere som faktisk ikke visste at HP er full på høyde med canon teknologisk sett på sine fotoprintere. Og det har jeg klart. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hvi du vil samligne canon og hp. canon var først ute med separate patroner hp var ( antatt) først ute med 2 arkmatere canon har 1 eller 2 picoliter blekdråper på de siste modellene ( høyes oppløsning) canon har cd print ( somde har kopiert fra epson) hp var først ute med kortleser (80% sikker). jeg vet ikke om det også gjenspeiler seg i skriverne men brukervennligheten til hp ( programmene ) har en tendens til å ta over lit for mye av pcen slik at brukervennligheten forsvinner Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Og som det står skrevet i første post, alle disse skriverne er 100% compatible med OS X? Det er det viktigste, for har ikke noe å si hvor bra skriveren er, om den ikke funker på maccen min Tusen takk for alle svar, dødsbra! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hp-printerne fungerer iallefall med OS X v 10.3.8 og nyere. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hva er egentlig forskjellen mellom mp600 og mp610 (canon)? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Mulig jeg har vært uklar. men det rensesystemet jeg snakker om er KUN på hps printere med separate fargepatroner. 5 separate fargepatroner + det beste rensesystemet = bedre enn 3 separate fargepatroner og rensing som fører til bruk av blekk. 9365445[/snapback] Er det Vivera systemet du snakker om? Isåfall finnes det på flere av HPs printere som ikke har separerte blekkpatroner, blant annet C4180 og 6310. Lenke til kommentar
VildeA Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har Canon Pixma MP600R og er ekstremt fornøyd. Den har alt du spør om utenom fax. Prisen er cirka 1800-2000. Har denne filmadapter for scanning av negativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå