Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ikke lineært gameplay er vel strengt tatt ikke noe nytt og revolusjonerende ? Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ikke lineært gameplay er vel strengt tatt ikke noe nytt og revolusjonerende ? 9361336[/snapback] Må det være så nyskapende da, bare det er bra? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hehe, synes nå spillet ser utrolig bra ut og gleder meg. Og ja, liker faktisk at jeg får informasjonen rett i fanget slik det skal være i sånne spill, skal jeg gå rundt og trykke på folk og velge hva jeg skal si så spiller jeg gode gamle lucasart spill noe jeg forresten gjør ganske ofte men å kombinere? fysjåfy .. men blir sikkert bra Håper også de viktige hendelsene vises ved hjelp av god gammeldags video slik at de med ikke verdens beste maskin vil kunne få med seg det viktige i beste kvalitet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ikke lineært gameplay er vel strengt tatt ikke noe nytt og revolusjonerende ? 9361336[/snapback] Tja, i RTS verdenen er det ikke mange som har implementert dette velykket. Helt fra Dune 2 har mange RTS spill gitt deg mulighet til å velge variasjoner av samme oppdrag, men du sitter vanligvis med samme valg etterpå. Heroes 3 (tror jeg det var?) hadde også noen, hvor valgene kunne ha utslag for hvilke helter og enheter man fikk videre. I Age of Wonders fikk man også valg om å velge innad i sitt eget lag (orcer eller vanndøde var ett valg). Empire at War hadde noe lignende de også, ved at du fikk beskjed om å ta en planet, men kunne gjøre alt du ville mellom hvert kritiske oppdrag. Derimot hadde ingen av disse spillene noe særlig "attåt" hovde historien sin, tok man ekstra planeter før man bombet den man fikk beskjed om sønder og sammen var det bare fordi man hadde lyst/ville bli lettere framover osv. Ikke fordi f.eks. mannskapet ditt ikke hadde fått betaling og var på randen av mytteri, eller at Raynor har mistet lykke lommelerka og må på en febrilsk jakt etter den igjen. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette med ikke linjær spillmodus betyr jo bare større mulighet for "addon brett" med egen historie. Dette blir jo rett og slett konge, men pc'en trenger nok en heftig oppgradering Kanskje det også blir ett nytt "lan" med gammle kammerater, er jo 10 år siden sist og de fleste av oss er jo gift......men detta blir kult Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ellers ser alt dette her rimelig nice ut. Får bare håpe de ikke gjør som EA og leverer et spill som ikke innoverer noe særlig i rent gameplay (dog var CnC3 et helt kurant spill). Har hatt en viss motvilje til standard CnC/WC/SC/AoE-type RTS-spill siden jeg først prøvde Medieval Total War for... 5 år siden? Men Blizzard har vel et rykte å leve opp til, så tillit må man ha. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Håper bare at jeg ikke må kjøpe meg en Mac Pro for å spille det når det slippes, da jeg tviler litt på at jeg får råd til det kun for å spille Starcraft.. Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva i alle dager er en "eining" ? enhet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva i alle dager er en "eining" ? enhet? 9368252[/snapback] Det stemmer. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg synes Blizzard har kommet opp med en bra greie her og håper de klarer å gjennomføre det like bra som det ser ut på . Blizzard har enda ikke gitt ut et kjedelig, uinspirerende eller dårlig spill og jeg tror ikke StarCraft 2 kommer til å bryte trenden. Dette kommer nok til å bli knall! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg