Gå til innhold

Bioshock fungerer ikke?!


Anbefalte innlegg

Ja, det er synd, men sant! Jeg kjøpte det over Steam og hadde gledet meg til å prøve det, satte alt på low på grafikkinnstillinger, noe som var tricky fordi jegi kke har noen mus i spillet. Så når jeg hadde fått knota meg til å starte nytt spill så kommer den videosnutten

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvor han røyker og flyet (/båt?) kræsjer (ikke diskuter dette)
og etter dette er det bare artifacts, store hvite prikker på skjermen, tror det skal være dråper. Og en slags svart sky som dekker midten av bildet innimellom.

 

Min pc består av en pentium 3,4 tror jeg, ati radeon x800 xt, 1,5 GB minne osv osv, alt over minimumskravene, i teorien ihvertfall. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er synd, men sant! Jeg kjøpte det over Steam og hadde gledet meg til å prøve det, satte alt på low på grafikkinnstillinger, noe som var tricky fordi jegi kke har noen mus i spillet. Så når jeg hadde fått knota meg til å starte nytt  spill så kommer den videosnutten

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvor han røyker og flyet (/båt?) kræsjer (ikke diskuter dette)
og etter dette er det bare artifacts, store hvite prikker på skjermen, tror det skal være dråper. Og en slags svart sky som dekker midten av bildet innimellom.

 

Min pc består av en pentium 3,4 tror jeg, ati radeon x800 xt, 1,5 GB minne osv osv, alt over minimumskravene, i teorien ihvertfall. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

9354990[/snapback]

 

Spillet krevet et shader 3.0-kort. X800 hare bare 2.0b. Derav artifacts og manglende grafikk.

 

Edit: Så nei, du møter ikke minimumskravene.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Bare å smøre meg med tolmodighet da :D . Takker så mye!

9355417[/snapback]

Note:

 

1)It will take a LONG time to load things now at check points. Wait at least 5 minutes when you get a loading screen up

 

 

Må nok ta med deg en tønne tolmodighet for det der. 5 min loading? sykt!

 

Edit: "Regarding specular lighting and cube mapping.

Mostly things that are available only in PS3.0 . Some of the things may have to be written under 2.0 code. The thing is, they won't look as good as they do in 3.0. But it still is something. And under thing, the engine is kind of... depressing, if you change any config file or something, the game stops working, giving error messages. So, it's kind of hard to fix something when you're so restricted..."

 

Ser ikke ut som om det er en optimal løsning desverre :hmm:

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

det samme skjer ,ed meg og.. jeg har :

 

Manufacturer: n/a

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 1.80GHz

Memory: 1536MB RAM

Hard Drive: 400 GB

Video Card: RADEON 9600 SERIES

Monitor: Plug and Play-skjerm

Sound Card: SiXPack 5.1+

Speakers/Headphones: Logitech

Keyboard: USB rothub

Mouse: USB rothub

Mouse Surface:

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

 

plager meg hardt at jeg ikke får se musa

Lenke til kommentar

ok.. "Attention value shoppers, IGN has the scoop that the Black Box Edition of Half-Life 2: Episode 2 has officially been kicked to the curb.

 

"The Black Box has been cancelled," said Doug Lombardi, Valve's director of marketing. "We're going to have one package, The Orange Box, available on the PC (US$49.99) as well as the 360 and PS3 (US$ 59.99). In addition to the three new products -- Portal, Team Fortress 2, and Half-Life: Episode Two -- The Orange Box will also contain the full version of Half-Life 2 and Half-Life 2: Episode One. Those who purchase the PC version of The Orange Box will get three separate Steam product codes: One for the three new games, one for HL2, and one for Episode One. This way a PC Orange Box owner can give away their Half-Life 2 or Episode One unused Steam product codes if they don't need a copy of those games. We are excited to deliver the highest value of new gaming content ever offered in one box."

Lenke til kommentar
Gansker mye feil ser jeg med PC versjonen av Bioshock

Du hadde jo mye bedre krav enn denna pcen jeg sitter på nå

 

Kjøp deg en 360 med Bioshock mye billigere enn pc, og spillet funker hvertfall fett på 360 :)

9358046[/snapback]

Feil? Det er heller skjermkortet det er noe feil med.

 

Samme gjelder mitt x800XL, det drar alt av nye spill så lenge det ikke bruker pixel shader 3.0

 

IDIOTI at det ikke støttes av mitt kort. nVidia kortene som var samme pris (når jeg kjøpte mitt x800XL) støtter shader 3.0 og har derfor ingen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...