gomle69 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har prøvd å søke på dette men fikk ikke noe resultat, så: Er det noen som kan svare på om Crumpler har noen fotosekker som ikke er for store til å gå som håndbagasje på fly, og hvor værtette er Crumpler sine sekker? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det er mulig at Warm Shower eller Match Maker ikke blir for stor. De har ikke noe spesiell værtetting i motsetning til Lowepro AW. Men det er mulig at det finnes regntrekk som passer. Når det gjelder fly, så tror jeg at sekker som Lowepro Vertex er de somer best designet i og med at de er relativt firkanta. Men de er ikke akkurat stilige da. Tom Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 fra sas.no: "Størrelsen på håndbagasjen må ikke overskride L55 x B40 x H23 cm, og det totale mål må ikke overskride 115cm." Greit å ha i bakhodet, selv om det til tider er utrolig hva folk får med seg inn på flyet. Lenke til kommentar
gomle69 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Takk for svarene, tomsi42 og spaakh. Da blir det en Warm Shower på meg om en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå