Phyro Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jess, da trenger jeg litt kritikk av det jeg har laget. Jeg har lekt med musikk på hobbybasis en god stund nå. Ikke brukt så veldig mye tid på det, men har da sittet noen kvelder av og til. Begynte med gode gamle trackere til Amiga, for så å gå over til Fast Tracker 2 på PC og nå FL Studio. Jeg fikk en slags melodi på hjernen i går, og da måtte jeg selvsagt prøve å få lage noe av den. Melodiene tror jeg er greie, men kanskje litt overkill til tider? Kanskje jeg kunne gjort noe enklere? Anyway, har brukt noen timer nå og det er liksom litt vanskelig å komme seg videre. Jeg skal ta en finpuss på beats, hihats/clap osv litt senere for de er litt ensformige. Positiv og negativ kritikk mottas med takk. Edit 1: Måtte fikse litt på sangen. 24_august_2007_1_2.mp3 Endret 25. august 2007 av Phyro Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Lydbildet er for tørt enda=) Melodiene er forsåvidt greie de, selv om jeg tror jeg har hørt de før, hehe. Vel, litt mer variasjon på bass, trommer osv gjør seg godt og. Lydbildet mangler også "luft", men det tror jeg du fikser til slutt, siden det ligger i mixing/masteringa. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Må si meg enig med mye av det TheMaister nevner. Du burde også ha en lavere BPM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå