fatsheep Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har lagt inn MBM 5 og instilt sensorer. Det rare er at den tredje sensoren viser 15 grader. Hva kan denne sensoren måle. Desutten skal jeg bruke Core 0 og Core 1. Begge viser samme spenning (1.84)? :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ta å se i din manual for å se hvor den temperaturmåleren din er plassert. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Den tredje sensoren tror jeg bare er tull. Noen hevder at den på noen hovedkort er chipsettemperaturen e.l., men det er jo umulig ettersom 15 grader er kaldt. Da måtte du hatt det kaldt på rommet ja..! Noen har en tredje sensor på -150 grader, jeg har den tredje sensoren på konstant 23 grader. Ergo driter jeg i den.. Ellers er det på min PC Core 0 som gjelder. (se bilde) Dog er vel dette avhengig av hvordan man har stilt inn sensorene i MBM. Det er jo uvesentlig hvilken du bruker, så lenge begge viser rett..!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå