drbo Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Her kan dere kommentere planer og fremdrift Arbeidsloggen min finner dere her Endret 24. august 2007 av drbo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Har du link til workloggen og? Lenke til kommentar
drbo Skrevet 24. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 ikke så raskt, holder på å legge alt ut nå Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Kan bli spennende Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Dette har jeg gledet meg til Skal bli gøy og se resultatet på dette. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Ja dette er gøy, og jeg kjenner jeg begynner å bli utolmodig Lenke til kommentar
drbo Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) La ut noe info og bilder av moddingen av flowmeteret som er gjort på arbeidsloggen Endret 25. august 2007 av drbo Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Artig! Denne vert spennande å fylgje med på! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Pent, dette skal jeg følge med på Lenke til kommentar
drbo Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Miniupdate i om bestillinger i dag. Arbeidsloggen finner du her ... Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kjøper HD2600PRO 512mb og venter til G92 eller G98 kommer ut. Kanskje jeg tilogmed venter litt med å kjøpe de. Hva du gjør er opp til deg, men HD2900XT er et bra kort. Billigere enn 8800GTX, men dårligere ytelse. Du kan jo gjøre som meg og kjøpe et billig kort med helt grei ytelse. Takler det meste, det kortet jeg har valgt (i forhold til mitt nåværende 6600GT 256mb). Lenke til kommentar
drbo Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat nå er jeg skikkelig vinglepetter. Vi får se hva det blir til ... Har bestilt et Sapphire 2600Pro Ultimate til HTPCen, får se hvor fornøyd jeg blir der ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ser bra ut likte modden på flowmeteret Lenke til kommentar
drbo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Flere pakker i går, ser bra ut, men magler fortsatt masse ... Arbeidsloggen finner dere her ... Endret 1. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Har lett litt rundt på google og det ser ut som om Intel X38 hovedkortene vil komme for salg i midten av september. Det er da ikke så lenge å vente det da Lenke til kommentar
drbo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jada, offisiell release er i slutten av september. Det er en utsettelse, skulle egentlig vært i slutten av august. Håper som med P35 at de er i nettbutikkene noen uker før offisiell release ... EDIT: Hovedkortet kom faktisk i nettbutikkene rett etter dette innleget, og er selvfølgelig bestilt! Og jeg skal nok klare å vente noen uker enda ... EDIT: Antatt på lager 11/9-07, om mindre enn to uker ... Endret 1. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
drbo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ser bra ut likte modden på flowmeteret 9402650[/snapback] Takker! Modden er egentlig ganske enkelt. Fant tips om dette på forumet til AquaComputer. Det som derimot tok litt tid, var å finne frem til den tekniske informasjonen om disse flowmeterne, Digmesa sine sider er ikke veldig enkle å finne frem i ... Men flowen ble markant bedre selv i min forrige build, som var low-flow. Men jeg får jo ikke testet forskjellen i det nye oppsettet, da modden allerede er utført ... Endret 1. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
Spook Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Ser veldig bra ut dette her. Jeg ble inspirert av byggeloggen din og siden jeg allikevel fikk problemer med hovedkortet mitt i mitt eget prosjekt så bestemte jeg meg for å bytte pumpe + CPU kjøler først som sist. Thermaltake punmpene har etter det jeg har lest en levetid på i gjenomsnitt 5-6 måneder. Ser at du også bytter ut Tt radiatoren, passer Thermochill radiatoren uten videre i døra? Kommer nok ikke til å bytte selv med det første men greit å vite til senere. Skal bli spennende å følge med på dette. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ser at du også bytter ut Tt radiatoren, passer Thermochill radiatoren uten videre i døra? Kommer nok ikke til å bytte selv med det første men greit å vite til senere. 9406431[/snapback] hei Spook, og takk for fine ord. Du har et fint prosjekt på gang selv ... Til Spørsmålet. Nei Thermochill-radiatoren passer ikke direkte. Den er faktisk alene like tykk som Tt rad + vifter. Så jeg hadde tenkt å sette radiatoren slik som Ttrad+vifter er orginal, for så å sette viftene på utsiden av braketten der viftegrillen står i dag. Det blir det akkurat plass til ... du vil se det i arbeidsloggen om ikke så lenge ... Endret 1. september 2007 av drbo Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg gleder meg til dette blir ferdig Men du har jo liitt penger å rutte med virker det som, så hvorfor ikke selge/kvitte deg med Kandalf kabinettet og sette alt inn i en LianLi cube? Det hadde blitt fett syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå