rewenger Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hei. jeg merket plutselig at begge mine DVD romene mine stoppet å funke uten forvasel. Begge fungerte fint, helt til nå for 5 min siden. jeg kjører win xp home sp2, jeg har en "NEC DVD rv nd-3520a" og en "Sony CD-rv crx320e". jeg sjekket på enhetsbehandling og begge romene viser en gul !. Kunne noen hjelpe meg med å løse problemet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Flyttet til riktig delforum. Velkommen til forumet rewenger. Anbefaler at du studerer forumsstrukturen litt nøyere til neste gang. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har du installert noen virtuelle drev? Jeg fikk selv problemer en gang etter å ha installert Alcohol. Såvidt jeg vet kan også Daemon skape samme problem. Har du avinstallert begge drevene i Enhetsbehandling for å sjekke om de kommer tilbake med samme problem etter restart? Lenke til kommentar
rewenger Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Har du installert noen virtuelle drev?Jeg fikk selv problemer en gang etter å ha installert Alcohol. Såvidt jeg vet kan også Daemon skape samme problem. Har du avinstallert begge drevene i Enhetsbehandling for å sjekke om de kommer tilbake med samme problem etter restart? 9354052[/snapback] jeg tok en systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt og det funket :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå