Jarli Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Vet igjen ikke om dette er rett sted å poste denne... Husker at jeg for lenge siden hørte en låt som var ganske kul. Refrenget var noe lignende: "S.O.S. I sendt it to my mother!" (spilles vel tre-fire ganger ett hver andre.) S.O.S delen er jeg rimelig sikker på. "I sendt it to my mother!" er jeg ikke sikker på i det hele tatt. Kan for alt jeg vet være noe helt annet. Sangen ble spillt i en stor hall. Hørtes noe sånt ut i mine ører da. (Denne sangen kan vel gå under sjangeren pop eller techno så vidt jeg husker.) Ikke mye til ledetråd men håper det er en eller annen som vet hvilken jeg snakker om. Kan godt hende jeg driter meg ganske ut angående teksten... :!: Endret 24. august 2007 av Jarli Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Her burde du poste dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Her burde du poste dette. 9353747[/snapback] Riktig, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg