Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Vel, la oss som har stor pikk (og vi ER stolt av det) knuse denne myten om at liten pikk er greit. Nå har jeg kommet på en nokså genial idè som kan bekrefte at jenter foretrekker stor pikk. Here it comes: Er en pikk som er like stor som en dassrull (10,5 cm lengde og 12.5 cm omkrets) stor nok til å tilfredstille dere eller bli godtatt av dere jenter? Nei, det var det jeg tenkte La oss innse det, dere foretrekker større pikk enn en dassrull! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De foretrekker også noen som ikke er egoister og som duger i senga. Hjelper lite med et ekstra bein når er klønete som bare det... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 det kommer ikke ann på størelsen, men måten du bruker den på Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Si meg, har du nettopp fått pikk, og føler for å skryte av det? Sorry, men jenter liker de naturlige. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jenter tenner ikke på gutte som skriver slike tråder, enten de ligger under eller over gjennomsnittet i hva str angår. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Deres kommentarer er totalt uinterresante. Jeg vil ha svar på det jeg spurte om. Jenter... Er en dassrull stor nok til å tilfredstille dere? Bare lurer... Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Deres kommentarer er totalt uinterresante. Jeg vil ha svar på det jeg spurte om. Jenter... Er en dassrull stor nok til å tilfredstille dere? Bare lurer... 9353773[/snapback] ja men da sier du selv at du har mindre en dassrull, ingen som spør om slikt, ikke en gang Huge Hefner Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er ikke jente, men, en dassrull....det kan da ikke være noe nytelse i en dassrull Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jo, faktisk. Jeg har 20 cm pikk og 14 cm omkrets. Jeg er bare så drittlei av de guttene med liten pikk som tror de har en "sjanse." Kan ikke bare sannheten komme fram. En pikk på størrelse med en dassrull er ikke nok for å tilfredstille en jente, that's it! Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du er klar over at sex for jentene ikke bare handler om penetrering? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jo, faktisk. Jeg har 20 cm pikk og 14 cm omkrets. Jeg er bare så drittlei av de guttene med liten pikk som tror de har en "sjanse." Kan ikke bare sannheten komme fram. En pikk på størrelse med en dassrull er ikke nok for å tilfredstille en jente, that's it! 9353822[/snapback] Sier bare: lol Hva er poenget med 20 cm pikk, når kanskje 13 cm går inn? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Om jentene trenger en pikk som er tykkere enn en dorull, går det veldig mange misfornøyde jenter rundt om kring. :!: Selv om det sikkert er en dorullhylse han mener, er det nok fortsatt mange skuffede damer som ikke får tykk nok stake, gitt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jess, du har 20 cm pikk, samtidig elsker du å slikke rottefitte i følge din forrige gjestetråd? Mhm. Edit: Åh, jo, en ting til - ifølge enda ett av innleggene dine har du 13cm med utstyr. Stengt. Endret 24. august 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg