The Ghost Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Men hvor lang tid er det som er normalt at dette skal ta ? Nå har det gått 2døgn her .... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 har du sjekka kapaks om atm2 er kommet i kraft hos deg? har du restarta modemet? (kommer ikke på mere) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du må også sjekke om du har ett modem som støtter ADSL2. Har du ikke det kommer du ikke på nett. Jeg hadde ikke det, å gikk en dag uten nett før jeg ringte Telenor å spurte. De mente modemet mitt var for gammelt. Jeg handlet meg ett nytt ett, å var rett på nett. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er Thomson Speedtouch 546T ett ADSL2 modem ? Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er Thomson Speedtouch 546T/T2 ett ADSL2+ modem ? 9522713[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har restatet modemet flere hundre ganger, emn nei da ..... Vi har Topcom Xplorer 871BT, men bestilte nytt fra telenor får å kunne bruke ip telefoni ... Når får vi egenlig det ? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er Thomson Speedtouch 546T/T2 ett ADSL2+ modem ? 9522713[/snapback] Ja. 9523952[/snapback] Takk for den Lenke til kommentar
labann Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har restatet modemet flere hundre ganger, emn nei da ..... Vi har Topcom Xplorer 871BT, men bestilte nytt fra telenor får å kunne bruke ip telefoni ... Når får vi egenlig det ? 9524009[/snapback] Topcom Xplorer 871BT støtter ikke adsl2+ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) regnet med det da den er ellgammal og den har bare betyd på problemer fra dag 1 som var engang i 2003-2004 Edit: vill vi ikek få internett føre det nye modemet har kommet ? Endret 18. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
labann Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Edit: vill vi ikek få internett føre det nye modemet har kommet ? 9524363[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
qdos Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Edit: vill vi ikek få internett føre det nye modemet har kommet ?9524363[/snapback] Riktig9524397[/snapback] Min gamle norsklærer hadde neppe beskrevet den setningen som riktig Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ettersom jeg fikk brev med et helt annet brukernavn enn mitt eget, tok jeg kontakt med kundeservice. Fikk nå en telefon fra de, og det viste seg at jeg av en eller annen grunn hadde fått brukernavnet til noen andre i dette brevet. Da det var rettet opp, fikk jeg vite at jeg ikke ville få noe mer enn 8 Mbit, ettersom jeg lå 2 km fra sentralen. Ettersom dette ikke var nevnt noe sted, ble jeg lettere irritert. De svarte da at det i betingelsene står INNTIL 16 Mbit, og at det i mitt tilfelle ble FRA 5 Mbit og INNTIL 8 Mbit. Anbefaler derfor alle som vurderer å bestille om å ringe kundeservice først, og sjekke den hastigheten det maksimalt er mulig å oppnå i sitt tilfelle. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva vil det egentlig si at du ikke få gratis kundesupport? Hvis det f.eks er feil på linjen min (altså jeg har testet at feilen ikke ligger hos meg) må jeg da framdeles ringe Telenorekspertene? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Du kan fortsatt sende mail (forutsatt at du da har tilgang til nettet på en annen måte). Du skal ikke betale for å rapportere en feil hos de. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvor fornøyde er de som har linja og har prøvd det? Til å anbefale? Lenke til kommentar
Bza Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg ble koblet om på fredag ettermiddag, men en feil av montøren førte til noen dagers utsettelse før linjen var tilgjengelig. Etter dette har ting fungert smertefritt (Speedtouch 546T2) og hastigheten ligger der de lover den skal ligge. Ingen nedetid siden de fikk linjen oppe på plass. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) finner ikke den chate siden til telenor der du kan snakke emd kunde service ! Noen som vet hvor den er ? Fikk en link, emn når jeg trykka den så kom det ikke noe særlig fram ... Edit støtter speedtuch ST546 ADSL2 ? Endret 19. september 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
ThaDude Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 - Forventet levering: 13.10.2007 Ting tar tid hos Telenor....! Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Om du betaler 419 for 400/400 kbps vil det selvsakt være tjent for deg og gå over til dette ADSL turbo abn. Grunnet at du får maks ut av linjen din som er 9600/704 - linjetap. Så du vil uansett ligge over 4000/400 for en billigere sum enn det du betaler idag. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 finner ikke den chate siden til telenor der du kan snakke emd kunde service ! Noen som vet hvor den er ? 9527581[/snapback] Dette sluttet de vel med for mange år siden, eller så har de innført det nå den siste måneden. - Forventet levering: 13.10.2007 Ting tar tid hos Telenor....! 9527581[/snapback] Så bestill hos noen som kan levere raskere da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå