Nikkor Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Du sender en mail og forklarer hvilket modem du vil ha... Ja fikk det til 250kr når jeg bestilte på internett(adsl max), men dette var en stund siden, så mulig de ikke har samme tilbud lenger. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du sender en mail og forklarer hvilket modem du vil ha...Ja fikk det til 250kr når jeg bestilte på internett(adsl max), men dette var en stund siden, så mulig de ikke har samme tilbud lenger. 9507242[/snapback] Jo, skal prøve det så får vi se. Blir bra med 16Mbit ihvertfall Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ugh, da blir angreskjema brukt. Maken til ustabil fucka linje, greit at jeg fikk 1.2mB/s på maks, men når linja faller ned hvert 5. min, er det litt håpløst. Tilbake til 6/0.5 og håpe den er så stabil som den var. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Kor mykje kunnskap trenger du eigentleg for å bruke dette? nøyaktig kva er det du må gjere feks ved bytte av router/ modem? og er denne linja meir ustabil en andre ? Edit: kan ein Zyxel 650R-33 forsatt funke? Endret 17. september 2007 av Heize Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Kor mykje kunnskap trenger du eigentleg for å bruke dette? nøyaktig kva er det du må gjere feks ved bytte av router/ modem? og er denne linja meir ustabil en andre ? Edit: kan ein Zyxel 650R-33 forsatt funke? 9514066[/snapback] Det står masse om å konfigruere o.l. her Endret 17. september 2007 av Jorgengk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 H***** TeleHOR !! Idag skulle de bytte over til Turbo og i hele dag har nettet vært borte og det funker ikke ennå nå har jeg bare koblet meg til et usikret trådløst nettverk som var tilgjengelig ..... Kan da ikke ta 8timer +++++ å byte fra basic til turbo :realmad: Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ^ Din idiot, dagen før dei gir deg turbo linje må dei koble deg til den nye linja, atm2. Ut ifra erfaring kan nettet være borte lenge, nettet forsvant idag og har vært borte leeeenge, men når eg kom innpå var eg kobla til den nye linja, men du får først turbo ein dag etter dette har skjedd Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 så nå er jeg en idiot nå bare fordi eg hater Telenor () Sitter nå på et nett som kommer å går Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Telenor :!: Huff, nei gå til en mindre leverandør med skikkelig service. Folk som gidder å hjelpe, tweake linja di (ping) osv Er somregel ikke mye dyrere heller Tenker da på aktører med egen DSLAM. Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Telenor :!: Huff, nei gå til en mindre leverandør med skikkelig service. Folk som gidder å hjelpe, tweake linja di (ping) osv Er somregel ikke mye dyrere heller Tenker da på aktører med egen DSLAM. 9515521[/snapback] Kor finner man ein så god ISP? NGT = neitakk, ventelo = NEITAKK! alle andre billigselskap =NEITAKKKKKKKKKK! Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spørs hvor du holder til. Men når det gjelder deg har du jo bestemt deg for at telenor er best, så da er det jo bare å være fornøyd. Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spørs hvor du holder til.Men når det gjelder deg har du jo bestemt deg for at telenor er best, så da er det jo bare å være fornøyd. 9515897[/snapback] Eh, bruker da f.eks netcom til mobilen min. Eg hater telenor egentlig, men har du noe valg når dei selger 8 mbit(til meg då) for 399,-? Betaler heller billig hos eit selskap som faktisk kan mykje om data/internett og ikkje ett billigselskap som ventelo. Telenor eig jo alle sentralane sånn ca, og linjene. Dei eig og folk som skal fikse internett og sånt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 H***** TeleHOR !! Idag skulle de bytte over til Turbo og i hele dag har nettet vært borte og det funker ikke ennå nå har jeg bare koblet meg til et usikret trådløst nettverk som var tilgjengelig ..... Kan da ikke ta 8timer +++++ å byte fra basic til turbo :realmad: 9514908[/snapback] Ååååå, skal du gråte. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bra priset produkt. Men sa gjenstar det a se opp til hver enkelt om man kommer til a ta ibruk support. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ååååå, skal du gråte. 9517493[/snapback] Nå begynner du å bli ganske så barnslig ...... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ja fikk det til 250kr når jeg bestilte på internett(adsl max), men dette var en stund siden, så mulig de ikke har samme tilbud lenger. 9507242[/snapback] Har fortsatt ikke helt klart for meg etter å ha lest rundtomkring, hvorvidt man får gratis modem eller må kjøpe selv? Hva inneholdt forresten den pakken du mottok, som Telenor skriver de sender ut? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Du får ikke med gratis modem, nei. Er ikke sikker på om de sender med modem hvis du bare bestiller via telenor.no, jeg snakket hvertfall med de over email og fortalte at jeg trengte nytt modem, så fikk modemt en uke senere i posten. Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 helvete faens drit!! kem faen sa at du fekk turbonettet etter at du var kobla på atm2?! fekk no beskjed etter dei kobla meg opp at det kom om ei veke Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 helvete faens drit!!kem faen sa at du fekk turbonettet etter at du var kobla på atm2?! fekk no beskjed etter dei kobla meg opp at det kom om ei veke 9520854[/snapback] så telenor er fremdeles best Ennå ikke noe nett her og jeg prøver å spille CSS med ping fra 400-1000 Ganske greit emd et åpent netverk i gata som ejg atpåtill må koble til trådløst Lenke til kommentar
newbomb Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 helvete faens drit!!kem faen sa at du fekk turbonettet etter at du var kobla på atm2?! fekk no beskjed etter dei kobla meg opp at det kom om ei veke 9520854[/snapback] så telenor er fremdeles best Ennå ikke noe nett her og jeg prøver å spille CSS med ping fra 400-1000 Ganske greit emd et åpent netverk i gata som ejg atpåtill må koble til trådløst 9521176[/snapback] Å wow clever. Sa eg at telenor er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå