Gå til innhold

Telenor turbo 16mbit 399,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig enkelt kva som er forskjellen på Max og turbo:
* Dette abonnementet gir kun tilgang til kundeservice på web eller via Telenoreksperten på 820 90 100.

Altså er suppoerten er anten mail/webformbasert eller noko ein må betale for.

9353613[/snapback]

:dribble:

Så den gangen linja di er nede (og du selvfølgelig ikke har tilgang til mail/web), må du betale 13 kroner minuttet for å melde feil.

Anyhow - Smart konsept. Forutsatt at det ikke er ventetid på telenoreksperten.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha Thomson SpeedTouch 546T/T2 som modem mellom ADSL-kontakten fra veggen og en 3com trådløs router som flere maskiner skal gå på. Skal jeg sette modemet i bridgemodus eller routermodus?

9483063[/snapback]

jeg har det slik, synes det virker best slik hos meg jeg.

9484436[/snapback]

Men har du modemet i bridge- eller routermodus?

Lenke til kommentar

Etter å ha oppgradert mitt abonnement fra Basis til Turbo i dag, fikk jeg en e-post hvor det sto at forventet levering er 10. oktober. Før jeg bestilte via web, snakket jeg med en kundekonsulent som sa at endringen ville skje "innen 2 uker".

Hva er deres erfaringer rundt dette? Jeg ser at enkelte har fått veldig rask levering.

I tillegg får jeg kun 8000/600. Ja, ja... det straffer seg å bo på "landet". :hrm:

Lenke til kommentar
Funker Telenor turbo med speedtouch 510i ? viss ikke , ka modem vill dåkken annbefale viss ikke ? og eventurelt kor eg får kjøpt det :)

9489057[/snapback]

ADSL Turbo fungerer ikke med Speedtouch 510i. Da jeg snakket med kundeservice hos Telenor tidligere i dag fikk jeg dem til å sende meg et nytt modem. Glemte å spørre hva det koster. :roll:

Det er vistnok et modem + trådløs router i ett.

Lenke til kommentar
Bestilte vel for ca. en uke siden, men har ikke fått noen leveringsdato. What gives?

9489101[/snapback]

sjekkket [email protected] mailen din da?

Brev har enda ikke jeg heller fått i posten.. Er det alle som er blitt oppgradert som har fått brev i posten? Eller er det bare dere som har fått oppgradering før tiden som har fått brev i posten?

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Er det noe med liten skrift i betingelsene? Hvorfor vil de plutselig "gi bort" 16 mbit linje til omtrent samme pris som det mange alerede ligger å betaler på abo. sitt? Er jo ikke mange mnd. siden Telenor var ute i media å jamret seg over at "en liten gruppe personer stod for x% av all trafikk, i forhold til mer normale menneskers nettbruk" (eller noe i den stilen) Undertonen i uttalelsene ga liksom asisjoner til tiden med Forbruk-måling. *grøss*

Nå vil de altså gi disse hardcore-linjebrukerne, -er de som hiver seg på først, + alle andre, enda mer båndbredde nærmest uten merkostnad?

Har Basis 2500/400 kr.349 og de vil gi meg (opptil) 16000 Mbit for kr.399, det gjør meg mistenksom. :ph34r:

Hva er drawbacket? Noe må det være?

Lenke til kommentar

En jeg kjenner bestilte dette abonnementet og han hadde 16 mbit fra før. Dagen han "fikk" turbo gikk linjen ned.

Merkelig igrunn, for en skulle ikke tro at det var noe annet enn fakturaen som trengte å endres på da :p Men det kan se ut som om de ihvertfall gjør noe med linjen om du velger å skifte til turbo fra vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...