Gå til innhold

Telenor turbo 16mbit 399,-

Anbefalte innlegg

Du binder deg til å betale 399,- i mnd i 12mnd, de kan ikke sette opp prisen før denne perioden er over, men da er du også fri til å skifte eller si det helt opp.

9451275[/snapback]

Ok.

Jeg så at maksimal nedlastingshastighet var rundt 9000 og opplastningshastighet 701

Lønner dette seg da? Hva vil gå fortere? Selve surfingen osv?

9451375[/snapback]

Alt vil gå fortere..

9451462[/snapback]

Når du sier at alt vil gå fortere, vil da dataen også gå fortere? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du binder deg til å betale 399,- i mnd i 12mnd, de kan ikke sette opp prisen før denne perioden er over, men da er du også fri til å skifte eller si det helt opp.

9451275[/snapback]

Ok.

Jeg så at maksimal nedlastingshastighet var rundt 9000 og opplastningshastighet 701

Lønner dette seg da? Hva vil gå fortere? Selve surfingen osv?

9451375[/snapback]

Alt vil gå fortere..

9451462[/snapback]

Når du sier at alt vil gå fortere, vil da dataen også gå fortere? :ermm:

9451483[/snapback]

Ja, seff.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål det der, lurer på om mitt modem støtter det. Får vel sjekke når jeg kommer tilbake fra jobb på søndag. Skjer lite på et par uker uansett, så regner med at jeg har ok med tid til å evt skaffe et nytt.

Noen som har noen gode anbefalinger til adsl2 modem?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, er folk her helt sikre på at OPPGRADERING av ALLERDE EKSISTERENDE abonnement av adsl hos telenor påfører NYE 12 måneders bindingstid? Kan de som mener dette vennligst gi en link eller gyldig referanse til den offisielle informasjonen fra telenor som nevner dette?

Jeg kan nemlig ikke finne dette nevnt verken på mailen jeg fikk fra telenor om bekreftelse av bestilling , eller på deres hjemmeside.

Takk!

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, er folk her helt sikre på at OPPGRADERING av ALLERDE EKSISTERENDE abonnement av adsl hos telenor påfører NYE 12 måneders bindingstid? Kan de som mener dette vennligst gi en link eller gyldig referanse til den offisielle informasjonen fra telenor som nevner dette?

Jeg kan nemlig ikke finne dette nevnt verken på mailen jeg fikk fra telenor om bekreftelse av bestilling , eller på deres hjemmeside.

Takk!

Tror ganske bestemt at det ikke påfører nye 12mnd bindingstid. Har iverfall ikke sett noe som skal tyde på det.

Endret av Ulven
Lenke til kommentar
Spesialtilbudet på fri etablering og halv pris på trådløs startpakke forutsetter at du binder deg til en 12 måneders avtaleperiode. Minste årspris inkludert trådløs startpakke koster 4087,-.

Ser ut som at det er det eneste, og når man bytter og ikke tegner på nytt, slipper man vel unna det der.

Men vært greit med et konkret svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...