Donnie Darko Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du binder deg til å betale 399,- i mnd i 12mnd, de kan ikke sette opp prisen før denne perioden er over, men da er du også fri til å skifte eller si det helt opp. 9451275[/snapback] Ok. Jeg så at maksimal nedlastingshastighet var rundt 9000 og opplastningshastighet 701 Lønner dette seg da? Hva vil gå fortere? Selve surfingen osv? 9451375[/snapback] Alt vil gå fortere.. 9451462[/snapback] Når du sier at alt vil gå fortere, vil da dataen også gå fortere? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da vil du merke det veldig godt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nei, dataen vil ikke ga fortere. Men internettleseren din vil laste ned sidene raskere. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Du binder deg til å betale 399,- i mnd i 12mnd, de kan ikke sette opp prisen før denne perioden er over, men da er du også fri til å skifte eller si det helt opp. 9451275[/snapback] Ok. Jeg så at maksimal nedlastingshastighet var rundt 9000 og opplastningshastighet 701 Lønner dette seg da? Hva vil gå fortere? Selve surfingen osv? 9451375[/snapback] Alt vil gå fortere.. 9451462[/snapback] Når du sier at alt vil gå fortere, vil da dataen også gå fortere? 9451483[/snapback] Ja, seff. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sitter på 2500/350 selv nå, får vanligvis max 200-250kb/s når jeg laster ned en fil fra nettet. Hva kan jeg forvente med det nye bredbåndet? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hvis du får 16mbit vil du ligge på rundt 1,5-1,7 mb/s. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nei nikkor du er tydligvis ingen expert fordui PC'n blir ikke raskere av raskere internett linje !! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Noen som vet om en får nytt adsl2+ modem gratis hvis en går over til telenor turbo? Tror ikke thomson speedtoutch 510i støtter adsl2 ... Endret 8. september 2007 av maxila Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 vel vi var nøtt til å bestille emd den multi modem greia for 499,- Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Telenor Turbo er ADSL2+? Er det en viss grense før det går over fra vanlig ADSL? Har Zyxel Prestige 650R-13, støtter dette adsl2+? Endret 8. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Nei ditt modem støtter ikke adsl2+, så du må ha nytt. Modemet er ikke gratis, fikk det for 250 siden jeg bestilte via web. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hm ja ok, den svei. Hvor burde jeg kjøpe modem/Hvilken burde jeg kjøpe? Selger Telenor det? Fant ikke noe på sia ihvertfall. Endret 8. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Godt spørsmål det der, lurer på om mitt modem støtter det. Får vel sjekke når jeg kommer tilbake fra jobb på søndag. Skjer lite på et par uker uansett, så regner med at jeg har ok med tid til å evt skaffe et nytt. Noen som har noen gode anbefalinger til adsl2 modem? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Telenor selger 3 modemer, Thomson SpeedTouch 546T, Thomson Speedtouch 546T2 og Zyxel Prestige 660HWT, Prestige er en wireless router, mens de andre har vanlig 4porters. Fikk med Speedtouch 546T2 fra de, og det funker fint her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Unnskyld meg, er folk her helt sikre på at OPPGRADERING av ALLERDE EKSISTERENDE abonnement av adsl hos telenor påfører NYE 12 måneders bindingstid? Kan de som mener dette vennligst gi en link eller gyldig referanse til den offisielle informasjonen fra telenor som nevner dette? Jeg kan nemlig ikke finne dette nevnt verken på mailen jeg fikk fra telenor om bekreftelse av bestilling , eller på deres hjemmeside. Takk! Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Unnskyld meg, er folk her helt sikre på at OPPGRADERING av ALLERDE EKSISTERENDE abonnement av adsl hos telenor påfører NYE 12 måneders bindingstid? Kan de som mener dette vennligst gi en link eller gyldig referanse til den offisielle informasjonen fra telenor som nevner dette?Jeg kan nemlig ikke finne dette nevnt verken på mailen jeg fikk fra telenor om bekreftelse av bestilling , eller på deres hjemmeside. Takk! Tror ganske bestemt at det ikke påfører nye 12mnd bindingstid. Har iverfall ikke sett noe som skal tyde på det. Endret 8. september 2007 av Ulven Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spesialtilbudet på fri etablering og halv pris på trådløs startpakke forutsetter at du binder deg til en 12 måneders avtaleperiode. Minste årspris inkludert trådløs startpakke koster 4087,-. Ser ut som at det er det eneste, og når man bytter og ikke tegner på nytt, slipper man vel unna det der. Men vært greit med et konkret svar. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg ringte og snakket med kundeservice. Den hyggelige damen jeg snakket med mente at jeg ikke ble bindt i nye 12 måneder da "oppgradering av abo er fullt mulig" . Det blir da det samme som om jeg skulle gått fra mini til basis? Lenke til kommentar
Bza Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det stod ingenting om bindingstid i abbonementsvilkårene da jeg byttet til Turbo. Etter en periode fikk jeg et brev i posten med bekreftelse og fremskynding av "byttedato" og heller ikke der var binding nevnt i bestillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå