Nikkor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Flere som har lagt merke til dette tilbudet? Hva er egentlig tanken bak det når du får opptil 16mbit til 399kr,og 6mbit til 499kr? Sendte de en mail i dag for å bytte ned fra max til turbo og i tillegg beholde den samme hastigeten, noe som gikk. Så betaler 399,- for 12mbit, siden linjen ikke takler mer. Endret 11. oktober 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du får ingen gratis support fra Telenor over telefonlinja. Er nok mange som koster mer enn 200-300 kr. måneden. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Veldig enkelt kva som er forskjellen på Max og turbo: * Dette abonnementet gir kun tilgang til kundeservice på web eller via Telenoreksperten på 820 90 100. Altså er suppoerten er anten mail/webformbasert eller noko ein må betale for. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå er det jo bare 700 kbps opp da.. Typisk.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå er det jo bare 700 kbps opp da.. Typisk.. 9353634[/snapback] Ja, ADSL/ADSL2+ byr ikke på noen super opplastningshastigheter. Trøst deg med at hastighetene Telenor oppgir er netto hvertfall. Du får den hastigheten som står der (hvis du er nærme nok og slikt) i motsetning til andre som bruker bruttohastigheter. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Veldig enkelt kva som er forskjellen på Max og turbo: * Dette abonnementet gir kun tilgang til kundeservice på web eller via Telenoreksperten på 820 90 100. Altså er suppoerten er anten mail/webformbasert eller noko ein må betale for. 9353613[/snapback] Okey, tror det skal mye til å bruke 150kr på support måneden. Endret 24. august 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Telenoreksperten betales direkte med telefonen. Du ringer telefonnummer 820 90 100 og takseres 26,- per minutt fra du får svar. Samtalen vil bli brutt etter 15 minutter. Dersom problemet ikke er løst innen 15 minutter vil du bli oppringt umiddelbart av Telenoreksperten. Dette koster ikke noe ekstra, men gjelder kun videre feilsøking på samme problem inntil 15 minutter. Tjenesten har derfor en makspris på 390,- pr. henvendelse Tja... ikke så billig hvis du først trenger hjelp da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ganske dyrt det, ja. Får håpe det ikke er salg trikset, at linjen er mer ustabil enn de andre, og på den måten tenker de å tjene inn pengene på support.. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ganske dyrt det, ja. Får håpe det ikke er salg trikset, at linjen er mer ustabil enn de andre, og på den måten tenker de å tjene inn pengene på support.. 9353816[/snapback] Haha! Ville vært genialt gjort isåfall! "Hei , jeg får ikke linjen til å fungere.." "Hvilken linje har du?" "Turbo.." "Aaaah, det er fordi du trenger en PIN-kode, vent litt.." *vente...* *vente......* *vente........* Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Høres jo bra ut dette.. Noen som har bestillt det og fått prøvd det ut? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Høres jo bra ut dette.. Noen som har bestillt det og fått prøvd det ut? Jepp, funker stabilt som fjell her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tviler på at telenor finn på noko så idiotisk, det er tross alt akkurat det same utstyret som kundene er kobla til, så trøbbel på det utstyret genererer nok henvendelser på vanlig kundeservervice også. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan jo bruke support over web og det er jo gratis... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan jo bruke support over web og det er jo gratis... Løpe over til naboen med nextgentel og melde feil..... :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er dette et forsok pa a kapre kundene som forsvant da de gikk ut av NIX? Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det vet jeg ikke... Det er ihvertfall et kjempetilbud mener jeg! Har bestillt det og da får jeg maks utnytte av linja som maks takler 14500/700. Nå bare venter jeg på at det skal bli registrert hos dem. Noen som har en pekepin på hvor lang tid det tar? Stod på kvitteringen at det tok noen uker, men det kan jo umulig ta så veldig lang tid? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen som har en pekepin på hvor lang tid det tar? Stod på kvitteringen at det tok noen uker, men det kan jo umulig ta så veldig lang tid? Hos meg tok det 1 døgn, men sikkert pga av at jeg allereie var på rett port i sentralen. Om ikke du er det tar det vel omtrent 1 uke. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mulig det blir den linja på meg nå, siden den er billigere enn den vi allerede har og fattern insisterer på å ha telenor noe som jeg er fullstendig uenig i.. Stian_Pa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 whooohooo _Skal bli deilig å g fra basis til turbo men så for jeg en ping på 100-300 konstan uansett da, men kanskje det hjelper og Men hadde sentralen her vært bygd ut for andre enn bare telehor hadde så hadde jeg valgt noen andre uansett ..... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er jeg tjent med og kan bestille Turbo * 16000/700 kbps 4788,- 399,- (netto hastighet vil bli ca 8000/600 kbps) da min avstand til sentralen er : Total linjelengde inkludert inntak: 1157 meterLengde på inntak: 100 meter (standard) Linjestatus: Aktiv linje Tråddiameter: 0,6 mm eller høyere Fabrikat på utstyr: Ukjent Mulig produktklasse: 64-4352 2 par og når sentralen min ikke har utsyr for å klare mere enn brutto/sync: Høyeste produktklasse: ADSL 9600/704Høyeste nedlastingshastighet pr trådpar: 9600 Høyeste opplastingshastighet pr trådpar: 704 Jeg har idag Pluss 4000/400 kbps 5028,- 419,- Endret 3. september 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå