vaz Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har vannkjøling underveis, og tenkte jeg skulle ordne mej slik at jeg slipper å bruke 2 strømledninger inn til pc'n, samt at pumpen startet når jeg skrudde på strømbryteren bak på PSU. Er det bare koble pumpen til psu (før trafo'n seff) ?? Har sett på rele-kitten på microplex, men siden jeg vil unngå 2 lednger inn i pc'n, er ikke dette tingen for meg. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Skal gjøre d same selv, tenkte da og bruke et relle som koblet inn 230V som jeg tar ut fra psu før trafoen. Relet skal eg ha på 12V slik at det slår inn når pc blir slått på. Hvis eg ikke bruker rele vil pumpen gå hele tiden. Bruker 12V til styring siden det ikke er spenning her før pc blir slått på. Lenke til kommentar
vaz Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Skjønner hva du mener, men jeg tenkte at jeg skulle kunne slå på pumpen før jeg startet pc'n ved hjelp av av/på knappen på PSU. Så kunne jeg slå av pumpen ved av/på knappen på PSU etter jeg hadde kjørt ned pc'n. Da slipper jeg å bruke rele, og jeg får satt i gang vannsirkulasjonen før jeg starter opp komponentene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var veldig enkelt å lodde seg på inne i PSU. Men jeg loddet meg rett på kontakten, før bryteren, fordi det vile blitt for mye plunder å koble seg på etter bryteren (har Chieftec tower). Dessuten spiller det ingen rolle, siden PC står på 24/7 likevel. Jeg er garantert å ha pumpa i gang når jeg slår på PC, og ledningsføringen er enkel. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå