Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne mp3 spilleren du vil ha her er kanon! har den selv og er over all forventning KJEMPE fornøyd

den utstyrspakken ville jeg droppet, kjøp heller ett koss headsett og legg Hdd spilleren i posen du får med der

Spilleren er best what so ever!

Lenke til kommentar
Denne mp3 spilleren du vil ha her er kanon! har den selv og er over all forventning KJEMPE fornøyd

den utstyrspakken ville jeg droppet, kjøp heller ett koss headsett og legg Hdd spilleren i posen du får med der

Spilleren er best what so ever!

9353563[/snapback]

Så fint, men er ute etter kvalitets lyd. Og har hørt att koss lager HØY lyd, men ikke best. Er ikke bedre å kjøpe isolerte da..?

Lenke til kommentar

9353563[/snapback]

Så fint, men er ute etter kvalitets lyd. Og har hørt att koss lager HØY lyd, men ikke best. Er ikke bedre å kjøpe isolerte da..?

9353578[/snapback]

ehh? jeg ville foretrukket Koss, hvor det ikke verker i ørene etter en time, og hvor kvaliteten med livsgaranti. Synes det er veldig god kvalitet på musikken til koss headsett

Har selv hatt isolerte og synes koss og isolerte lager like god lyd og har like god lyd kvalitet, men med koss slipper du øreverk etter en time eller 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...