[email protected] Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei. Tenker å kjøpe ny mp3 spiller. Noen som har noen tips eller erfaringer..? Hvor stor hdd trenger jeg? Noen anbefalinger..? Så litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317053 Med denne utstyrspakken: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327717 Mathias A. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Denne mp3 spilleren du vil ha her er kanon! har den selv og er over all forventning KJEMPE fornøyd den utstyrspakken ville jeg droppet, kjøp heller ett koss headsett og legg Hdd spilleren i posen du får med der Spilleren er best what so ever! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Denne mp3 spilleren du vil ha her er kanon! har den selv og er over all forventning KJEMPE fornøyd den utstyrspakken ville jeg droppet, kjøp heller ett koss headsett og legg Hdd spilleren i posen du får med der Spilleren er best what so ever! 9353563[/snapback] Så fint, men er ute etter kvalitets lyd. Og har hørt att koss lager HØY lyd, men ikke best. Er ikke bedre å kjøpe isolerte da..? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 har du sjekket creative tråden ? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 9353563[/snapback] Så fint, men er ute etter kvalitets lyd. Og har hørt att koss lager HØY lyd, men ikke best. Er ikke bedre å kjøpe isolerte da..? 9353578[/snapback] ehh? jeg ville foretrukket Koss, hvor det ikke verker i ørene etter en time, og hvor kvaliteten med livsgaranti. Synes det er veldig god kvalitet på musikken til koss headsett Har selv hatt isolerte og synes koss og isolerte lager like god lyd og har like god lyd kvalitet, men med koss slipper du øreverk etter en time eller 2 Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei. Støtter opp om at Creative Zen Vision:M er en knallspiller (har den selv), og til 1500 spenn er den et kupp. Anbefaler deg også å gå for headsett fra AKG eller Sennheiser. Her er noen av de jeg liker. Rimelige, men med GOD lyd : Åpne headsett: Sennheiser PX 100 Lukkede headsett: AKG K26P In-ear øreplugger: Sennheiser CX300 Lykke til Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Så fint folkens. Takker for svar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 oppfølgeren til zvm har akkurat blitt annonsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå