xindrum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har nå spilt en hel del pes6 på min xbox360 å tenkte jeg skulle begi meg ut på xbox-live. Det ble en liten nedtur da det lagger en god del... Ellers så er gameplayet ganske tregt, noe jeg merker veldig godt når leg skal bytte spiller eller slå en touch pasninger. Jeg er forsåvidt koblet til xbox-live via 12mbit linje, så det er ikke båndbredden det er noe å si på... Noen som har svar på dette, eller plages av samme problem? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 No har jeg ikke dette spillet selv, men jeg har bare positive ting å si om XLive. No skal det sies at kobler du til utendlanske servere som er langt unna spiller det fint liten trille om du har 12mb linje. Kobler du opp mot en i fra amerika f.eks vil du oppleve mye lagg. Spiller mye Vegas og Gear over nettet og kobler jeg opp mot engleske, tyske, franske servere kan jeg også oppleve litt lagg, men da i mye mindre grad! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lag vil det altid være i Pro Evo online...Dette er pga. at du hoster en omgang g så hoster han en omgang. Den ene omgangen kan virke som om en plettfri(da er det du som er host), mens den andre omganger er rett og slett jævlig(han andre hoster, og sitter på en fortyrret linje, dårlig linje etc.) Fungerer bedre med folk næremere der du bor(Norge, sverige, danmark, england osv..) Men ikke Finland.... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har også lag i PES, synd. Var sånn på de tidligere PC-utgavene også. Har ikke testa den nyeeste på PC, men regner med det funker på samme måte der også enda. Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 oki.. får finne noen fra skandinavia da=) takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå