Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Prøvde du mitt tips? Tror du må bli fanget av han først. Det blir du om du plukker opp noe som ligger i det isrommet. Tror det var en hacktool som lå under isen.

 

Er ferdig med Cohens herjinger nå. Rimelig letta når jeg kom meg ut av det utrolig creepy "kunstverket" hans. Var utrolig spennende å snoke rundt i de butikkene der å finne ut hvor utrolig sinnsyk han faktisk er.

 

Jeg har blitt ganske så glad i hvordan de små historiene i Rapture fortelles av de dagbøkene som ligger strødd, pluss noen av spøkelsene. Blir mye bedre stemning i forhold til om vi faktisk hadde måttet lese dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så nysgjerrig at jeg må hacke og sjekke alt jeg kommer over,spiller på medium og synes det går bra,har snart rundet det .Forstår ikke de som har rundet det 2 ganger allerede,trodde jeg gamet mye men ..hehe.Prøver meg nok på hard etterpå.Dette spillet var digg.

Lenke til kommentar

Spøkelsene og lyd-dagbøkene er for øvrig tatt rett fra System Shock 2, der de var brukt til ekstremt god atmosfære. Man traff ikke et levende menneske i hele spillet (bare muterte folk), men likevel følte man at man kjente de forskjellige personene bare fra lydloggene deres.

Det var små kjærlighetshistorier, eller bare ren horror.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg er litt redd for at jeg har klart å sett over 1 eller 2 audio dagboker. men jeg har gått på alle steder på mappene og leti grundig. så håper jeg finner alle :)

9383581[/snapback]

 

det er jo noen Audio dagbøker på folk også...

Lenke til kommentar

Har ikke brydd meg om de lyd dagbøkene enda. :!: Men nu bare rusher jeg gjennom spillet på eazy. :p Skal ta en runde til (medium/hard) og utforske spillet litt mer etter jeg har rundet det.

 

Forresten, noen som vet koden til kontoren til han ene duden (husker ikke hva han het)? Men er der mann skal finne dele til den bomba, har funnet det meste men mangler ett par deler til fra kntoren til han jeg ikke husker hva heter nu. Prøvde de nr som stod på den plakaten til høyre for døra, men det funket ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp gjort meg ferdig med han som skal ha alle de bilda, også komme meg opp til kontoret eller hva faen det var til han "Ryan"

 

Men så kikket jeg på kartet og fant ut at jeg ikke har vært å utforsket i underetasjen på det brettet. Er ei lita trapp ned rett utafor det slottmaskin rommet. Kan ikke huske at det har vært mulig å gå ned der tidligere, men er det mulighet å gå tilbake på bretta og fullføre de?

 

Er også ett lite rom der det er en gitar og masse filmruller og ei slik "finne opp" maskin. Der er det ett lite rom, med en menneskeskygge som beveger seg og en lett synlig dagboktape! Men jeg får ikke opp den gitter døra! Noen som kan gi meg noen hint :hmm:

Lenke til kommentar

Har et spørsmål etter å ha fullført spillet:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du befinner deg i kontrollrommet og Atlas kommer inn nær den ubåten (familen hans er inni der) og den blir sprengt er det Atlas eller? Har jo funnet at Atlas er et alias, og at han har playet deg rundt lillefingeren sin hele tiden før du knerter han på slutetn, men lurte bare på hvem han fyren var som løp inn mot ubåten.
Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Jaja. Da ble det Bioshock på meg i dag :)

Er den tinn-utgaven vanlig versjon? eller er det en form for "Special Edition"?

9385436[/snapback]

 

Grattis med et godt kjøp :thumbup:

 

Har lest noen som sier at de første leveransene av spillet var denne tinn utgaven, men at neste vil være de vanlige grønne plastcoverne. Vet ikke om det stemmer da..

Lenke til kommentar
Grattis med et godt kjøp :thumbup:

 

Har lest noen som sier at de første leveransene av spillet var denne tinn utgaven, men at neste vil være de vanlige grønne plastcoverne. Vet ikke om det stemmer da..

9385492[/snapback]

Takk for det :) Ble tinn på meg i alle fall :) Får se når jeg stapper det i 360n.

Lenke til kommentar
Har ikke brydd meg om de lyd dagbøkene enda. :!:  Men nu bare rusher jeg gjennom spillet på eazy. :p  Skal ta en runde til (medium/hard) og utforske spillet litt mer etter jeg har rundet det.

 

Forresten, noen som vet koden til kontoren til han ene duden (husker ikke hva han het)? Men er der mann skal finne dele til den bomba, har funnet det meste men mangler ett par deler til fra kntoren til han jeg ikke husker hva heter nu.  Prøvde de nr som stod på den plakaten til høyre for døra, men det funket ikke.

9385394[/snapback]

 

 

Hacking is your best choice :) Slik jeg gjorde det

Lenke til kommentar
Har ikke brydd meg om de lyd dagbøkene enda. :!:  Men nu bare rusher jeg gjennom spillet på eazy. :p  Skal ta en runde til (medium/hard) og utforske spillet litt mer etter jeg har rundet det.

 

Forresten, noen som vet koden til kontoren til han ene duden (husker ikke hva han het)? Men er der mann skal finne dele til den bomba, har funnet det meste men mangler ett par deler til fra kntoren til han jeg ikke husker hva heter nu.  Prøvde de nr som stod på den plakaten til høyre for døra, men det funket ikke.

9385394[/snapback]

 

 

Hacking is your best choice :) Slik jeg gjorde det

9386565[/snapback]

 

Skal også:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ligge et lydoptakk som inneholder koden rett under trappen faktisk like ved. Du må da gå gjennom en sjakt som er på venstre siden for døren. ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...