Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Ang når spillet er ferdig..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ble akurat ferdig med spillet selv, og synes det var skuffende at man ble dumpet tilbake til menyen.. Får ikke utforsket byen slik jeg trodde jeg hadde muligheten til, går liksom fra a til b gjennom spillet. og må starte på nytt for å skaffe seg 100 u-invent achievementen osv! Ellers storfornøyd med spillet!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men må bare spøre om noe som jeg spurte om tidligere og ikke fikk svar på.

 

Spiller som sagt på easy, men angrer på at jeg ikke satte på normal, det står i menyen at dersom jeg endrer vansklighetsgrad så vil jeg gå glipp av noen achievements, hvilke achievements er dette?

 

Og hva er egentlig anderledes på normal? Er fiendene bare mer vanskelige og smarte eller blir ting dyrere osv?

Lenke til kommentar
Men må bare spøre om noe som jeg spurte om tidligere og ikke fikk svar på.

 

Spiller som sagt på easy, men angrer på at jeg ikke satte på normal, det står i menyen at dersom jeg endrer vansklighetsgrad så vil jeg gå glipp av noen achievements, hvilke achievements er dette?

 

Og hva er egentlig anderledes på normal? Er fiendene bare mer vanskelige og smarte eller blir ting dyrere osv?

9359872[/snapback]

Om du begynner på Easy og går så til Medium vil du ikke miste achievements men heller få flere. Jo vanskeligere du spiller, jo fler achievements ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig mye vits i å ha ting i spoiler om du ikke sier litt eller hinter litt om hva som står der.. :p frister ikke så mye å trykke på den...

 

 

 

Også til mitt spørsmål som er mer for nyskjerrighetens skyld. Dreper dere alle Big-daddy`ene dere ser? For å så ta "harvest" eller "rescue" på jenta? Jeg er ganske tidlig i spillet enda, så jeg vet ikke helt hvor vanlig det er at du ser dem..

Lenke til kommentar

Tada!

noen som veit hva:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
de gule merkene som er på veggene i "hagen"?

9361038[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Se veldig nøye etter, og du vil se at de ikke har noen betydning for historien eller noe - de fleste er bare greske symboler! F.eks. er noen av dem greske tegn for stjernetegn :) Sammenlign om du vil: Tada!

 

Darkerglow: Ja, det er bare å drepe i vei. De har ofte veldig mye penger på seg, så om du er blakk kan det være lurt å våge seg i kamp mot en Big Daddy - og selvfølgelig for å få tak i little sisters! :)

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Men må bare spøre om noe som jeg spurte om tidligere og ikke fikk svar på.

 

Spiller som sagt på easy, men angrer på at jeg ikke satte på normal, det står i menyen at dersom jeg endrer vansklighetsgrad så vil jeg gå glipp av noen achievements, hvilke achievements er dette?

 

Og hva er egentlig anderledes på normal? Er fiendene bare mer vanskelige og smarte eller blir ting dyrere osv?

9359872[/snapback]

Om du begynner på Easy og går så til Medium vil du ikke miste achievements men heller få flere. Jo vanskeligere du spiller, jo fler achievements ;)

9360610[/snapback]

Det er vel ingen forskjell på hvilke achievements man får på easy og medium, men man får "Seriously Good At This"-achievementet (40G) for å runde hele spillet på hard.
Lenke til kommentar
eg er kanskje litt ond:P men eg pleier og drepe little sistersene.. men sleit litt da eg skulle velge for første gang:P da redda eg hu, og loada igjenn fordi eg fann ut eg ville ha adam:P

9363056[/snapback]

Noen ganger etter man har reddet søstrene, så "ringer" moren dems og vil takke med en gave, og vanligvis inneholder det ADAM... ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke så veldig mye vits i å ha ting i spoiler om du ikke sier litt eller hinter litt om hva som står der.. :p frister ikke så mye å trykke på den...

 

 

 

Også til mitt spørsmål som er mer for nyskjerrighetens skyld. Dreper dere alle Big-daddy`ene dere ser? For å så ta "harvest" eller "rescue" på jenta? Jeg er ganske tidlig i spillet enda, så jeg vet ikke helt hvor vanlig det er at du ser dem..

9362120[/snapback]

 

Jeg dreper alle jeg kommer over. Som tOmma sier har de flust med gryn på seg, og det kommer godt med. Så høster jeg ADAM fra alle små søstrene :cool:

Lenke til kommentar
Hva er den mest effektive måten å drepe dem på da? De er rimelig seige å felle må jeg si... :p

9363362[/snapback]

 

Som jeg har nevnt tidligere i denne tråden, så fungerer trap wires ypperlig mot big daddies. Fest en trap wire på en vegg der big daddien garantert går forbi, og like før han går i fella, fester du enda en til BAK ham. Så når han blir forbanna og løper mot deg, trenger du ikke gjøre annet enn å le, for med en gang han kommer, detter han død til bakken :) Sånn har det hvertfall fungert for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...