Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe ditta er ett lite problem jeg også hadde til å begynne med. Hva skal en velge av plasmids i de 2 slottene en har i begynnelsen :hmm:

 

Litt prøving og feiling så gikk det til slutt, men nå har jeg 4 åpne slotter. Knep livskiten ut av ett par little sisters som resulterte i at jeg fikk rikelig med adam til å kjøpe nye slots :ermm: Men var det noe smart? Det er ett annet spm.

 

Noe sir meg at jeg burde være snill å ikke ta livet av noen av de. Men Jeg bare MÅTTE ha adams :innocent:

Lenke til kommentar

Hmz..fikk et høyst ubehagelig førsteinntrykk av spillet her..for det første tok loadinga etter man kom aktiverte Bathysphere evig lang tid, så jeg begynte å trykke på tastaturet..måtte trykke Esc for å komme videre til spillet. Så klikka den spliceren som vanlig, og jeg tok mitt første skritt ut av bathysphere, skulle sjekke map..Bom heng. Bare å trykke svenskeknappen. Har lagt inn nvidia betadriveren som anbefales på Bioshock-nettsida.

 

Btw, etter det jeg har lest av anmeldelser, så har det ikke så mye å si om du dreper dem eller ikke, annet enn samvittighet. Du får sannsynligvis tilbake ADAM'en senere i spillet du ikke får extractet fra dem om du dreper dem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg får ikke skiten til å fungere engang. Kræsjer hele tida. Like før jeg gir opp hele PC'n og kjøper en XBOX360 å spille på.

9357489[/snapback]

Utrolig kjedelig, du har ikke gammelt skjermkort? BioShock krever Shader Model 3.0 og funker ikke på kort som ikke støtter høyere enn 2.0.

 

Jeg er iallefall veldig fornøyd med å ha valgt å spille det på 360-en, kontrollene er pokkers spot-on, grafikken og frameraten er langt bedre enn hva jeg hadde klart på min nåvrende PC, man slipper problemer med SecruROM og man får jo achievements ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hva er forresten folk sine favorittvåpen og favorittplasmids?

 

Synes shotgun er fantastisk, den har godt med punch og rocker det meste. Bruker knapt nok de nyere våpenene, kun når man skal ta ned big daddy eller det skjer mye, men holder meg til shotty og machinegun.

Lenke til kommentar

Jeg har stort sett holdt meg til telekinesis og decoy/enrage samt crossbow med trap lines gjennom hele spillet jeg :) Ble ferdig med det for et par timer siden - med den "gode slutten" :) Undres om jeg skal spille det på ny for å få den onde slutten... Hmm!

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Har en erfaring å komme med, er sikkert mange som vet dette allerede, men sier det alikevel :innocent:

 

Jeg har nå rundet spillet etter at jeg fikk det i går brukte ca. 6-8 timer på easy, men det jeg skulle si var at den enkelste måten jeg kom fram til å drepe BIG DADDY på var å shocke han så gi'n et skudd med hagla så shocke han igjen deretter gi han enda en salve med hagla og sånn fortsetter du med det helt til han dør.

 

Dettte funket veldig bra for meg mistet minimalt med liv og ammo :D. Men såklart det er jo morsomt å finne på mer oppfinsomme måter og drepe han på, med feller osv :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...