Comprade Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg mangler bare å runde spillet på hard jeg, men jeg tror ikke jeg gjør det med det aller første Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Når jeg endelig får det skal jeg ta første runde på easy eller normal, sanke inn Achievements gjennom en guide, og ikke drepe noen Sisters. Deretter skal jeg kjøre igjennom på hard og være badass gangster mutherfucker og drepe alt og alle Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Kjør på Normal! Det er enkelt nok! Jeg har aldri hatt lite ammo eller lite av noe igrunn når jeg runda det første gangen. Normal er mer enn enkelt nok. Jeg tenkte jeg skulle runde det på hard, men jeg har det rett og slett ikke i ånda! Lurer på å høre hva jeg får for å bytte inn Bioshock på EB Games. Kanskje bytte det med noen her inne. Får sjå ;-) Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ikke ta easy på første gjennomspilling er mitt tips, tror spillet mister litt av brodden hvis det blir for lett. Det er ikke vanskelig å spille gjennom på Hard etter å ha rundet spillet og lært seg hvordan ting fungerer. Lars Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Begynte netopp på Hard her. Sier bare: Er det mulig! :S Er jo sinsykt vanskelig. har slitt med og nesten dø flere ganger i den første banen, man bruker jo opp al den energien på en støt :S Dette kan ta tid vertfall. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Husk å lagre ofte, og det gjør jo ikke noe om man dør en gang eller tre. Det hjelper også å hacke alle kameraer / turrets slik at de er på din side. Hvis du er litt på hæla med helse & ammo, kjør skiftenøkkel og ikke bruk first-aid på en stund. Lars Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Normal er mer enn enkelt nok. Jeg tenkte jeg skulle runde det på hard, men jeg har det rett og slett ikke i ånda! Lurer på å høre hva jeg får for å bytte inn Bioshock på EB Games. Kanskje bytte det med noen her inne. Får sjå ;-) Sagtd et før og sier det igjen. Du er mer enn velkommen til og bytte med meg hvis du ser noen spill du er nyskjerrig på. Spillene mine står i profilen min. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvor er det jeg får kjøpt flere "slots" plagsomt og ha 3 plasmid og 2 slots Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 De boksene med littel sisters stående ved, f. eks en sånn du får din første plasmid av(elektrosjokket). Så kan du bytte på sånne gene-bank`s. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 På adam maskinen. Hadde først spillt gjenom spillet på pc på normal, runna det på 360 på easy i går, fikk faktisk 750 av 1000. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe fikk hvertfall 500 G av å runde spillet på Easy første gang selv, tok de research greiene på et nytt game på medium og deretter tok jeg å spilte gjennom spillet på Hard. Har 900 av 1000 G, men nå orker jeg ikke mer. Greit spill, men orker ikke å bli for hekta på dette spillet ved å spille det samme om igjen flere ganger. Har et tips til folk som sliter med penger på hard f. eks, det er nå du sliter med health så ødelegg en sånn sykehusmaskin som står omtrent overalt i spillet nærmest. Du får 3 First aid kit av å ødelegge med en granat mener jeg, eller ved elektrosjokk. Lenke til kommentar
axelerkul Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man spiller på hard blir det faktisk lettere jo lengre man kommer ut i spillet, når man har fått grenade launcher, x-bow og litt plasmids å velge i etc. Angrer på at jeg ikke spilte på hard fra begynnelsen av, er en god del artigere. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) tror jeg skal starte på hard i deg Endret 10. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Må si Big Dadyene var sinsykt vansklig på Hard ja! daua jo 4 ganger før eg fikk tatt den første^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har endelig fått nok penger til dette, lurer bare på hvilket sted som er billigst og handle Bioshock på? Noen som vet hva kjeder som Elkjøp og Lefdal tar for det, og evt noen billige nettbutikker? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har endelig fått nok penger til dette, lurer bare på hvilket sted som er billigst og handle Bioshock på?Noen som vet hva kjeder som Elkjøp og Lefdal tar for det, og evt noen billige nettbutikker? 9472655[/snapback] Platekompaniet har no 20% på alle spill både fra nett og i butikk, så det blir ganske billig der. 463,- for å vere nøyaktig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trenger en nettbutikk som sender spillet usannsynlig tjapt! Dra til butikk er dessverre ikke mulig alikevel. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Trenger en nettbutikk som sender spillet usannsynlig tjapt! Dra til butikk er dessverre ikke mulig alikevel. 9472940[/snapback] Du kan bestille det på platekompaniet, så har du det før helga. Absoluttspill.no er jo kjent for å vere raske, men spillet er litt dyrare der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jaja, jeg tar Platekompaniet jeg :!: Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jepp. Like greit det når de først har såpass gode rabatter på spill. 460ish for et splitter nytt spill er absolutt ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå