Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjør på Normal!

 

Det er enkelt nok! Jeg har aldri hatt lite ammo eller lite av noe igrunn når jeg runda det første gangen.

 

Normal er mer enn enkelt nok. Jeg tenkte jeg skulle runde det på hard, men jeg har det rett og slett ikke i ånda! Lurer på å høre hva jeg får for å bytte inn Bioshock på EB Games. Kanskje bytte det med noen her inne. Får sjå ;-)

Lenke til kommentar
Normal er mer enn enkelt nok. Jeg tenkte jeg skulle runde det på hard, men jeg har det rett og slett ikke i ånda! Lurer på å høre hva jeg får for å bytte inn Bioshock på EB Games. Kanskje bytte det med noen her inne. Får sjå ;-)

Sagtd et før og sier det igjen. Du er mer enn velkommen til og bytte med meg hvis du ser noen spill du er nyskjerrig på. Spillene mine står i profilen min.
Lenke til kommentar

Hehe fikk hvertfall 500 G av å runde spillet på Easy første gang selv, tok de research greiene på et nytt game på medium og deretter tok jeg å spilte gjennom spillet på Hard. Har 900 av 1000 G, men nå orker jeg ikke mer. Greit spill, men orker ikke å bli for hekta på dette spillet ved å spille det samme om igjen flere ganger.

 

Har et tips til folk som sliter med penger på hard f. eks, det er nå du sliter med health så ødelegg en sånn sykehusmaskin som står omtrent overalt i spillet nærmest. Du får 3 First aid kit av å ødelegge med en granat mener jeg, eller ved elektrosjokk.

Lenke til kommentar
Har endelig fått nok penger til dette, lurer bare på hvilket sted som er billigst og handle Bioshock på?

Noen som vet hva kjeder som Elkjøp og Lefdal tar for det, og evt noen billige nettbutikker?

9472655[/snapback]

 

Platekompaniet har no 20% på alle spill både fra nett og i butikk, så det blir ganske billig der. 463,- for å vere nøyaktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...