Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Jeg tar bilder av alle jeg dreper. Noe mer jeg skal ta bilder av?

9442791[/snapback]

 

turrets og overvåkningskamera

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tar bilder av alle jeg dreper. Noe mer jeg skal ta bilder av?

9442791[/snapback]

 

turrets og overvåkningskamera

9443104[/snapback]

Disse må du ta bilde av før du evt. hacker dem. Og husk å ta bilde av Big Daddies og Little Sisters, også. :yes:

9443198[/snapback]

Og husk at det er to forskjellige big daddies også; rosie og bouncer ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg kar kommet til Rapture Metro (i Arcadia etter at jeg reddet trærne) og når jeg gikk ned til bathyspheren så fikk Goal completed: reached Rapture Metro og så skjedde det ingenting. Ingen hint, ingen goal, absolutt ingenting. Hva gjør jeg nå?

9446285[/snapback]

Bare ta bathyspheren da vettu :p

Lenke til kommentar
Et par spørsmål angående noen Achievments:

Complete the game without harvesting any Little Sisters- skal eg da spilel hele spillet uten og skaffe noe som helst adam? altså ikkje ta noen little sisters.

 

Og, Fully research the Leadhead Splicer hva vill det egntli si? står jo det om mange andre fiender og.

9446698[/snapback]

1: Du må spille igjennom hele spillet, og ta alle big daddiene på hvert brett, altså de med en little sister slepende bak seg. Deretter må du gå nær dem og trykke på rescue-knappen ;)

 

2: Det betyr at du må bruke research-kameraet du får i arcadia, og knipse bilder av alle fiendene du ser. Etter mange nok bilder går du opp i research-level, og du tar mer skade mot den du researchet. Jeg tror det er 5 sånne levler, og når du har truffet den femte, eller den siste i allefall, får du achievement ;) ;)

Lenke til kommentar

Noe sier meg at jeg er fucked da jeg ikke har noen saves fra før dette og bare etter. Hva gjør jeg? Må jeg spille hele spillet på nytt eller er det noen form for å hoppe over deler av spillet? Jeg vet ikke om jeg orker/gidder å gjøre det. Jeg har lyst til å oppleve spillet men har ikke tid til å sitte og spille gjennom alt på nytt.

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

På rundtur rundt om på alle bretta no så fant jeg ett rom i Medical Pavilion der jeg ikke har koden til døra! Lite rom som knapt er merkbart på kartet. Noen som kan denne?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du finner den skrevet på en lapp på bordet vis a vis døren. 0451.

 

Lars

9446716[/snapback]

Takk skal du ha! Trodde virkelig jeg skulle bli sinnsyk før jeg fant denne koden! Nummeret før det snappa for meg hehe :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...