Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok :)  er det noen mulighet for og finne ut hvor man mangler little sisters foresten?

9428909[/snapback]

Trykk på start/pause knappen så vil det være bilder av dem nede på midten av menyen.De med bilde av ansiktet har du funnet.Man må være på den banen man vil sjekke .

Endret av Dvil
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg fikk tak i ei dagbok der det ble fortalt hva koden til den heisdøra som skal ta deg opp så du finner den motgiften....

 

Men ikke faen om jeg husket koden og ikke faen om jeg finner lydbok klippet inne i kartmenyen? :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg med denne koden?

 

På forhånd takk

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg fikk tak i ei dagbok der det ble fortalt hva koden til den heisdøra som skal ta deg opp så du finner den motgiften....

 

Men ikke faen om jeg husket koden og ikke faen om jeg finner lydbok klippet inne i kartmenyen?  :hmm:

 

Noen som kan hjelpe meg med denne koden?

 

På forhånd takk

 

Mvh

-Shaft-

9431420[/snapback]

 

Koden er 5744 mener jeg.

Lenke til kommentar
Det med at bare fjortisser er enige med meg er helt og holdent bs. Og jeg liker hverken FF7 eller Oblivion noe særlig.

 

Du kan vel ikke nekte for at f.eks GeoW sin historie, med bannende muskelbunter i store rustninger, er det nærmeste du kommer Hollywood innen spill. Latterlig høy produsjonsverdi, men overflatisk og klisjéfylt.

Og det er såklart helt greit å like disse filmene (spillene her da), men historien er sjelden god i disse filmene, (om ikke "god" er et annet ord for "stappfullt av klisjeer og dumme, lite interessante karakterer)

 

La oss bare konkludere med at vi setter pris på forskjellige ting i spill. Du liker tydeligvis hjernedød action, hvor det eneste du noen gang trenger å bekymre deg for er mengden ammo du har på deg. 

 

Og hvis du har runda så mange spill som du sier, så forstår jeg ikke hvordan du klarer å elske et så standard, generisk skytespill som Halo. Jeg har spilt 1rn og 2ern og jeg klarte ikke å la være å tenke, "dette har jeg sett før"

 

Gears var da i hvertfall litt nyskapende, med cover-systemet.

 

 

Og jeg har faktisk runda GeoW på alle vanskelighetsgrader, men det gjorde jeg egentlig bare for achievementene/trening til online, campaignen var like kjedelig på insane...

 

Nå er jeg offisielt ferdig med denne diskusjonen. Må beklage alle disse lange (og til tider svært OT) innleggene folkens, men camper her sier så mye morsomt og/eller provoserende at jeg bare måtte svare.Sorry folks

 

Vel, hvis du vil ha slutt på en diskusjon så er ikke det smarteste å gjøre å rakke ned på meg ved å si at jeg har sagt mye morsomt og provoserende. Det får deg bare til å se ut som en arrogant dust, så prøv å unngå det.

 

Du kan godt kalle det hjernedød action, men ingen klagde da Duke Nukem kom ut. Få klagde a Soldier of Fortune kom ut.

Mitt favorittspill er forøvrig Deus Ex, tett etterfulgt av Planescape: Torment og Zelda(1986 ed).

 

Hvis du fremdeles mener at jeg liker hjernedød action, så mener du samtidig at de tre nevnte spillene inneholder nøyaktig dette. Hvis du vil avslutte en seriøs diskusjon bør du ikke komme med vulgære utrop som ikke er støttet opp av reel fakta.

 

Bioshock er et FPS, og selvom det prøver å ta elementer fra forksjellige andre spill, så mangler det en avgjørende kvalitet for denne typen spill. Gi personen du styrer en personlighet.....

Tro det eller ei, men både Master Chief og Marcus Fenix har en personlighet, selvom den er ganske macho.

 

Da har jeg skrevet min mening, uten å slenge dritt om noen.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig rundet spillet på Normal!

Jeg må si at avsluttninga på spillet var helt oki for min del. Greit spill med mye morro og horror.

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg gidder å spille gjennom spillet. Men tror jeg skal prøve meg en gang på easy bare for å prøve å redde alle jentene :innocent: Bare måtte ha Adam på normal hehe.

 

Men når det er sagt.....

Jeg sitter igjen å føler der er ett par achievments jeg burde klart å sope sammen samtidig.

Jeg manglet 1 upgrade fra å ta alle våpene, å ja jeg har saunfart alle rom på alle brett. Noe jeg føler at det ikke er mulig å oppgradere alle på normal??

Blir det i såfall slik at jeg trenger bare å oppgradere det våpenet jeg hadde igjen 1 på når jeg spiller gjennom neste gang også får jeg den achievmentsen?

 

Alle lydklippene trodde jeg at jeg fikk med meg også, men neida! Her kan jeg ikke mangle mange. Føler jeg ikke har gjort annet enn å samle de helvetes dagbøkene :roll:

 

Samme med de tonicene......hvordan får jeg laget slike selv? Jeg plukker opp og kjøper med adam riktig nok også får jeg når jeg har research'a alle tinga. Fått den achievement'en der alt er ferdig Resercha! Men har fortsatt ikke fått 52 eller 53 stykk :hmm:

 

Jeg savet heldigvis i siste rommet før siste "sjefen" så jeg har mulighet til å gå tilbake i spillet uten at det skal koste så mye annet enn tid.

 

Mvh

-Shaft-

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med spillet. Men det har ikke store gjennspillingsverdien for meg.

Lenke til kommentar

En annen ting....går det an å gå tilbake å finne "Sander Cohen's"

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg fullførte "Master Piece" hans, men jeg tok ikke livet av han. Er det mulighet å finne han igjen eller er dette noe jeg må gjøre der og da, slik at jeg blir nødt å gjøre dette neste gang jeg spiller gjennom spillet eventuellt?

 

På forhånd takk

 

Edit:

På rundtur rundt om på alle bretta no så fant jeg ett rom i Medical Pavilion der jeg ikke har koden til døra! Lite rom som knapt er merkbart på kartet. Noen som kan denne?

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Du får tonics bl.a ved å ta bilder(mye bilder) til du har reseachet ferdig alle fiendene.Gjelder også turrets og kamera.Er 53 tonics tilsammen.Verre med lydbøker som det er 122 av.Oppgraderinga av våpna må du ta på samme gamet.Det er ikke lett å finne alle disse så sjekk alt nøye.På Neptun Bounty:i rommet med is(totalt 1).Arcadia:Tree Farm og Famers market(totalt2).Fort Frolic:coctail lounge og det andre finner i et rom hvor du ser en av disse "dukkene" som ligger på et bord når du åpner opp,er mange andre dukker der også:trykk på en bryter bak disken ,en dør bak vannet som renner ned veggen vil åpne seg.Det åpnes for en nedgang utenfor også,men tror da du må ut og ned etasjen under(totalt2).Hephateus;Kyburz office og ved siden av G.Garden(totalt2).Olymphus Heigh:Sunchongs apartment og Sanders priv.chamber(totalt2).Apollo square:Hestia 4 etasje,du må inn i 5 et. og inn via hull i gulvet(1).Promitheus:Artium.Pt.Promitheus;optimized eugenics.Håper hukommelsen stemmer.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...