Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Et kjapt spm om Sander Cohen.. Minor spoiler for dem som ikke har gjort ferdig dette..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har det noe å si om du dreper han når du er ferdig? Uten om at du får boksen hans, som er innelåst?

9412119[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du får tilgang på et lite område som vil være stengt hvis du tar livet av ham. Ingen big deal, men det er en achievement for å komme inn der, og dessuten er det en weapon upgrade der også.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har følgt etter han og han driver og banker på slike hull, men det komemr ingen Little sister ut :S

Kanskje du har tatt alle little sisterne på det nivået? Trykk start så skal det stå nederst på skjermen hvor mange little sistere det er på nivået.

 

Noen som kan si meg hva maks oppløsning i Bioshock er?tongue.gif

Etter et kjapt søk på google så har jeg kommet fram til at det er 2560x1600, men er ikke helt sikker på om det stemmer.

9412576[/snapback]

Hmmm, har sett noen som sier 19** x 12** er maks, og jeg får bare 1280*1024, kan det ha noe med at skjermen min har "maks" oppløsning på 1280*1024?

Lenke til kommentar
Et kjapt spm om Sander Cohen.. Minor spoiler for dem som ikke har gjort ferdig dette..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har det noe å si om du dreper han når du er ferdig? Uten om at du får boksen hans, som er innelåst?

9412119[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du får tilgang på et lite område som vil være stengt hvis du tar livet av ham. Ingen big deal, men det er en achievement for å komme inn der, og dessuten er det en weapon upgrade der også.

9413248[/snapback]

Jeg er som sagt helvetes dårlig på navn!! Er dette han som du hjelper med det bildet? der alle de stein/gips statuene er?

 

Lagt merke til at der finnes ett lite rom opp ei trapp som jeg ikke får tilgang til + ned ei trapp utenfor slotmaskin rommet jeg ikke kommer meg ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hmmm..... :hmm:

 

Jeg tok ikke livet av han, men jeg fikk heller ikke noe tilgang til de rommene. Jeg fikk bare beskjed om å keep on going. Retunert til brettet ett par ganger, men får fortsatt ikke tilgang til disse 2 rommene  :hmm:

9414665[/snapback]

 

det er bare ett rom, senere i spillet, så når du ikke dreper han. kommer du til et rom hvor to splicere står og danser, så dreper du de, så kommer sander ned, og du dreper han, såå kan du gå inn i rummet hans

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Hmmm..... :hmm:

 

Jeg tok ikke livet av han, men jeg fikk heller ikke noe tilgang til de rommene. Jeg fikk bare beskjed om å keep on going. Retunert til brettet ett par ganger, men får fortsatt ikke tilgang til disse 2 rommene  :hmm:

9414665[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å komme ned der må du trykke på en bryter bak disken i et rom i nærheten, et rom hvor det står 4-5 "voksdukker" med en gang du går inn. Når du har aktivert den knappen kommer et av spillets mest uhyggelige øyeblikk etter min mening, huttetu..
Lenke til kommentar
hvilke levels er det Power To The Peeps? på alle?

9415490[/snapback]

Neptune Bounty;1.Arcadia:1.FarmersMarket:1.FortFrolic:2.Hephateus:2.Olymus Heigh:2.Apollo Square:1.Promitheus:1.Pt. Promitheus:1.Vet ikke om alle navna er riktig stavet,men ellers stemmer det garantert.Noen er vanskelige å finne.Rundet det på hard nettopp,anbefaler å bruke Electric Gel på siste "mann" du treffer i spillet.

Lenke til kommentar

Fikk endelig bioshock i dag. Er det bare meg som legger merke til hvor mye bedre grafikken er enn Demoen. Dem har virkelig pussa opp spillet før dem sendte det ut.

 

Noe som og slo meg var at det ikke kom opp en Update første gang jeg starta opp spillet. Dette har jeg gjort på alt det andre. Så det betyr en ting, dette spillet er virkelig jobbet med. Bra kvalitet!

Lenke til kommentar
Ser ikke helt det intelligente med å løpe mot meg med skiftenøkkel når jeg plaffer løs med maskingevær....

 

Hvis jeg skulle slått noen med skiftenøkkel, så ville jeg ikke hoppa så langt jeg greide, for å så slenge skiftenøkkeln i en tilfedig retning med øya lukka.

 

Etter dine  uttalser om Halo og Gears of War Jakoozie, så tror jeg vi takker for deg....

 

Bioshock er ikke noe annet enn et vanlig skytespill, historien er lite fengende og fiendene er alt for repetive. Spillet er også altfor lett, kunne sikkert greid det på hard uten å ha dødd mer enn 10 ganger.

Spiller nå på normal og har fult av alt, til og med lommeboka er full :/

9411131[/snapback]

 

Haha. Du er morsom.

Ok, det er kanskje ikke så smart å løpe mot en med maskingevær, med ikke noe annet enn skiftenøkkel i hendene. Men når de ikke har andre våpen, hva skal de gjøre? Det hadde kanskje vært smartere å stå bak et hjørne i mørket eller noe, men så må en huske at Splicerne faktisk er sinnsyke, og ikke er kontrollerte nok til å være "taktiske".

De er såpass agressive.

 

Ang. mine "uttalelser" om Gears og Halo, ikke skriv som om jeg er den eneste som mener dette. Du kan spørre på hvilket som helst forum, og du vil med en gang finne folk som er enige med meg. Det at du faktisk prøver å få meg ut av tråden bare fordi jeg sier noe negativt om yndlingspilla dine, sier egentlig bare mye om hvilken fanboy du er.

 

Og hvis Bioshock er så lett som du sier på medium, hvorfor ikke fyre opp vanskelighetsgraden. Jeg slet nok med normal, men spillet er tydeligvis for lett for deg.

 

Bioshock er et fantastisk spill, som innoverer og byr på herlig på et herlig plott og en flott verden. Hvis du ikke klarer å leve deg inn i denne verdenen, synes jeg synd på deg.

[/RANT]

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...