Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

"crematorium ", ganske sikker at det står på kartet. Tror det var sørvest for tannlegen om jeg husker korrekt, inngangen var ihvertfall ikke langt unna.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Ohh deilig med adam, startet å spille i kveld(gjett :p). Bare lurer på en ting, er det slik at det åpnes hemmelige rom bake i spillet når man fortsetter fremover, slik at man må gå tilbake mye for å få med alt? Utforsker alt mens jeg går rundt skjønner du...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Ohh deilig med adam, startet å spille i kveld(gjett :p). Bare lurer på en ting, er det slik at det åpnes hemmelige rom bake i spillet når man fortsetter fremover, slik at man må gå tilbake mye for å få med alt? Utforsker alt mens jeg går rundt skjønner du...

9402026[/snapback]

nei egentlig ikke :p

Lenke til kommentar
Noen her som har runnet spillet mer enn 2 ganger med hver slutt?

Runnet spillet første gangen for AKKURAT 1 uke sia :)

9402093[/snapback]

Har fullført spillet med den gode slutten èn gang. Nå er jeg i gang igjen på det vanskeligste, og denne gangen satser på en grusom slutt! :laugh:

Har fremdeles en god del achievements jeg må klare også, blant annet å oppgradere alle våpnene. :)

Lenke til kommentar
jaja Seff fikk jeg spillet i går! Herlig + at d er skummelt :) Men hvis noen i ratchet(arrghh glemmer navnet) Hadde skrevet hva som hadde skjedd i ratchet så hadde d blitt litt mer creepy:)

Dette spillet er på topp 3 spill in my lifetime!!

9403774[/snapback]

Når du spiller spillet finner du ut hva som har skjedd i Rapture :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...