Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvordan får du han til å løpe inn i dem? Hvis han er etter deg, må du jo løpe igjennom selv først, og det er jo ikke suksess...

Et helt annet spørsmål. Den achievementen med å finne alle de lydbåndene, går den på tvers av savegames? Altså, hvis det er én jeg har gått glipp av når jeg spiller igjennom første gangen, får jeg achievementen for å ha funnet alle hvis jeg finner denne ene neste gang jeg spiller igjennom, selv om jeg startet et "New game"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Men hvordan får du han til å løpe inn i dem? Hvis han er etter deg, må du jo løpe igjennom selv først, og det er jo ikke suksess...

Et helt annet spørsmål. Den achievementen med å finne alle de lydbåndene, går den på tvers av savegames? Altså, hvis det er én jeg har gått glipp av når jeg spiller igjennom første gangen, får jeg achievementen for å ha funnet alle hvis jeg finner denne ene neste gang jeg spiller igjennom, selv om jeg startet et "New game"?

9394834[/snapback]

lurer på det jeg også, mangler 5stk eller noe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja vet var ikke det jeg mente, like før man går til bossen, kan man snu og gå tilbake for og hente ting man har glemt som audio dagbøker og tonics?

Lenke til kommentar

Har hatt fin erfaring med traps ja. proxyminer er også greie, så lenge man plasserer dem riktig. Husker jeg satte opp en haug med feller, og skøt på BD'n med et pistolskudd. han prøvde på et ram-attack på meg, men når han kom fram var han bare et stort rykende kadaver. Men tror jeg har truffet på en liten bug. Prøvde å knerte en BD for å få tak i deler, men han er udødelig. Han blir ikke aggresiv engang. Fant jo en ny en, men litt snodig likevel.

Lenke til kommentar
Nettopp fått chemical thrower, når er det bra å bruke den?

Er redd for å bruke ammoen på tull, siden det sikkert er vanskelig å få tak i.

9394608[/snapback]

Det våpenet var jeg skeptisk til igrunn, men etter hvert så lærte jeg å elske det! oppgrader det på en "power to the people" stasjon, slik at den ikke bruker så mye ammo. da varer ammoen lenge, og napalmen er utrolig effektiv mot slicers!!

Lenke til kommentar
se på kartet etter den bio bytte maskinen...

hvis du har kjøpt den da

9393468[/snapback]

Hvor ligger den? , begynner å bli noen dager siden jeg spilte

9393533[/snapback]

Den ligger på krematoriet.

9393860[/snapback]

Hvor ligger krematoriet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...