Gå til innhold

Bioshock - Hint, Tips og Erfaringer


LordShaft

Anbefalte innlegg

Dagens store spill har endelig kommet til meg og har fått snurre noen runder i boxa mi. Etter noen herlige timer med til dels kaotisk, men fantastisk sniking rundt om i Rapture er det en del ting jeg lurer på!

 

Dette er selvfølgelig en tråd der det bør benyttes Spoilere så vi ikke ødelegger førstegangsopplevelsen til folk.

 

Jeg vil vente litt til med å stille for mange spm, til folk har fått muligheten til å spille det noen timer. Selv har jeg såtte ca 7 timer og kommet meg litt avgårde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Archongamer

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som vet hvor man kan finne ut hvor little sisters er hen på kartet?

Hver gang jeg er ferdig med et level mangler jeg gjerne en eller to, og det er null hint ofte om hvor man skal lete. Blir gående mye i sirkel føles det som..

 

Tror ikke de er på kartet men du kan jo prøve å høre etter hvor det er Big Daddy's. Slik gjør jeg det også. Jukser også litt ved å hacke et kamera, lure big daddy dit, han blir drept for så å returnere med en ny big daddy:p Kjapp måte å skaffe seg en del $ på. Men se etter slike "hull" som Big Daddy henter Little Sisters fra...HAn går fra hull til hull så bare følg etter han...

 

 

MacBoy

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når jeg har kommet til en plass der det er veisperring. Hvordan kommer jeg meg forbi den?

 

Finn en annen vei?? evt. hold til høyre på pad'en og se hva de sier. Med mindre du vet hvor du er spesifikt i spillet så forslår jeg at du leter etter andre muligheter....

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
Jeg startet spillet på easy, men hittil så synes jeg det har væert altfor lett, så jeg vurderer og sette opp til normal. Men det står at om jeg gjør det så kan det hende det er noen achievements jeg går glipp av, hvilke achievements er det?

9353824[/snapback]

 

Veit ikke hva du går glipp av, men føler du får en bedre opplevelse av å spille på en vanskeligere grad enn easy, mer spenning, mer intense kamper og du buser ikke bare lett gjennom og blir fort ferdig med spillet.

Lenke til kommentar
Skjønte ikke dette med de søstrene, er det best å redde dem eller drepe dem?

Hva er det til?

9354397[/snapback]

 

Følg samvittigheten din :p Men noe i spillets gang avhenger av valgene dine her, eg ar inegn idè. Men sålangt har eg gått inn for å redde disse småjentene. Kanskje ikkje så lurt, men det føles bra :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skjønte ikke dette med de søstrene, er det best å redde dem eller drepe dem?

Hva er det til?

9354397[/snapback]

Jeg tar å redder dem, men jeg på tross av at jeg har blitt rewardet med en bamse full av adam og andre godsaker som "takk for at du ikke tok livet vårt" så har jeg en følelse av at dette vil backfire når jeg kommer mot slutten. Som det blir nevnt på førsten er jo ikke Litte Sisters små jenter, men et grusomt biologisk produkt. Dette får jeg meg til å tro at på tross av at jeg tror jeg redder dem, vil de komme og spise hodet mitt når jeg sover eller whatnot. Uansett, jeg er spent på slutten og går for å redde dem hele veien.

 

Lenke til kommentar

Little Sister

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Til nå har jeg redda ei og drept 2 little sisters. Vet ikke hva konsekvensene av dette blir, men hva får jeg om jeg redder ei til? Det er drit digg med mye adam. Det stod at jeg fikk maks adam på telleren hvis jeg drepte ho første. Men ho reddet jeg, men har drept de andre jeg har kommet over. Vet virkelig ikke hva jeg bør gjør her hehe;-)

Vil ikke ha de syke jentene etter meg på slutten av spillet hvertfall. Kan jo hende de kommer å hjelper deg hvis du er flink å redde de....WHAT TO DO hehe ;-)

Lenke til kommentar
Little Sister

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Til nå har jeg redda ei og drept 2 little sisters. Vet ikke hva konsekvensene av dette blir, men hva får jeg om jeg redder ei til? Det er drit digg med mye adam. Det stod at jeg fikk maks adam på telleren hvis jeg drepte ho første. Men ho reddet jeg, men har drept de andre jeg har kommet over. Vet virkelig ikke hva jeg bør gjør her hehe;-)

Vil ikke ha de syke jentene etter meg på slutten av spillet hvertfall. Kan jo hende de kommer å hjelper deg hvis du er flink å redde de....WHAT TO DO hehe ;-)

9354978[/snapback]

Hva var Adam igjen? :hmm:

Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan får jeg flere slots til å ha plasmids i? Har nå fått telekinese, men måtte ofre et for å få plass. Har jeg glemt noe?

9355084[/snapback]

Du må kjøpe slots, koster 100 ADAM poeng (?) pr slot.

Du får kjøpt dem på Gatherers'garden maskinen som har 2 jenter ved siden av.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Little Sister

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Til nå har jeg redda ei og drept 2 little sisters. Vet ikke hva konsekvensene av dette blir, men hva får jeg om jeg redder ei til? Det er drit digg med mye adam. Det stod at jeg fikk maks adam på telleren hvis jeg drepte ho første. Men ho reddet jeg, men har drept de andre jeg har kommet over. Vet virkelig ikke hva jeg bør gjør her hehe;-)

Vil ikke ha de syke jentene etter meg på slutten av spillet hvertfall. Kan jo hende de kommer å hjelper deg hvis du er flink å redde de....WHAT TO DO hehe ;-)

9354978[/snapback]

 

For å få den little sister slutten så må du redde alle. Ingen vits å skjule dette, god informasjon :p

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...