shozo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 prøver og åpne porter på Speedtouch 5x6 og SMC wbr2804 fra Pcsupport (nå nextgentel)! jeg har prøvd på speedtouch'en og SMC'n.. har prøvd og åpne port 46894. går ikke:| har og prøvd via telnet og har brukt disse commandoene: nat mapadd intf=TypeB_1 type=napt outside_addr=0.0.0.0 inside_addr=10.0.0.2 protocol=tcp outside_port=1437 inside_port=1437 Hvor 10.0.0.2 er IP adresse til maskin som trafikk skal sendes til, og outside_port=1437 inside_port=1437 er portnummerene som skal sendes videre. og firewall config state=disabled keep=disabled tcpchecks=none udpchecks=disabled icmpchecks=disabled logdefault=disabled logthreshold=disabled tcpwindow=65536 noe jeg fant på nett.. jeg klarte å åpne den i stad men reboota modemet (speedtouch'en) og etter det var den stengt igjen:| noen som har noen forslag? plis svar! hig etter å få høgare fart på nedlastingene:D Lenke til kommentar
fox82 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 prøver og åpne porter på Speedtouch 5x6 og SMC wbr2804 fra Pcsupport (nå nextgentel)! jeg har prøvd på speedtouch'en og SMC'n.. har prøvd og åpne port 46894. går ikke:| har og prøvd via telnet og har brukt disse commandoene: nat mapadd intf=TypeB_1 type=napt outside_addr=0.0.0.0 inside_addr=10.0.0.2 protocol=tcp outside_port=1437 inside_port=1437 Hvor 10.0.0.2 er IP adresse til maskin som trafikk skal sendes til, og outside_port=1437 inside_port=1437 er portnummerene som skal sendes videre. og firewall config state=disabled keep=disabled tcpchecks=none udpchecks=disabled icmpchecks=disabled logdefault=disabled logthreshold=disabled tcpwindow=65536 noe jeg fant på nett.. jeg klarte å åpne den i stad men reboota modemet (speedtouch'en) og etter det var den stengt igjen:| noen som har noen forslag? plis svar! hig etter å få høgare fart på nedlastingene:D 9353345[/snapback] Husk å skriv "Saveall" etter at du har lagt inn portåpningen via CLI, ellers forsvinner alt når du rebooter ruteren Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=23 denne siden hjalp meg mye... kanskje du har sett den før? Lenke til kommentar
shozo Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 ja i fekk d t for ei stund sia:S å so vart dn blokka igjen:S ana ikke ka so skjer:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå